Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JakobKjelds
#298150
Tidal tilbyder jo nu Master /mqa på Android TV jeg kan dog ikke få andet end 48khz ud som faktisk lyder dårligere end blot at bruge min Marantz direkte med indbygget heos/tidal med 44.1 på hifi mode.

Er det nogen som der har fået 192 eller bare 96 khz mqa / master til at virke?
Af ekelund
#298155
Hvor har du set det henne det er muligt er nysgerrig da jeg selv er på udkig efter en MQA Streamer ,men der er intet at finde nu her til under 2000kr
Af Flomsen
#298165
ekelund skrev:Hvor har du set det henne det er muligt er nysgerrig da jeg selv er på udkig efter en MQA Streamer ,men der er intet at finde nu her til under 2000kr

Tit kan man være heldig og finde en bluesound på DBA til under 2000.-
Af JakobKjelds
#298180
Tak ekelund
Jeg tror simpelhen ikke at mqa dekoder virker på Android TV selvom Tidal siger at det gør. Når jeg kobler min pc til min avr får jeg 96 khz altså som det skal være. Håber Heos opdatere deres setup på et tidspunkt.
Såfremt du kan overskue det ekelund send gerne en mail til Tidal support [email protected] . Jo flere der gør det desto hurtigere kigger Tidal nok på det.
Af ekelund
#298183
tror min løsning bliver en rigtig streamer så jeg heller ikke behøver at have tvet til at køre for at afspille tidal enten en Onkyo eller en bluesound da de holder sig under min smerte grænste på maks 2000kr
Af ekelund
#298195
Endte med at bestille en Bluesound Node 2 , hifi klubben havde den gamle version til 2000kr med 3 års garanti , så det bliver godt at prøve den med MQA