Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#351601
Hej. Er der nogen der har et Beoremote One + Beosound Stage + LG TV setup? (mit LG er et G1).

Selve betjeningen af TV'et kører fint, men jeg har problemer med at konfigurere Beoremote One's menuer.

I Beoremote One's manual står der at man kan show/hide de forskellige valgmuligheder under "TV", "Music" og "List". Jeg vil gerne gøre dette for TV menuen fordi den viser alle mulige apps fra TV'et og jeg vil skære det ned til de mest brugte (DRTV, Netflix osv.). Når jeg følger manualen ved at trykke List>Indstillinger får jeg bare ikke muligheden. Nogen der har en løsning på det?
#351633
Tak til jer begge. Det virker via app'en :)
Det er nu godt nok manualen til Beoremote One Bluetooth jeg sidder med (side 15 af pdf versionen fra B&O hjemmesiden). Deres instrukser virker på selve Beoremotens, hvis jeg går ind på Beovision i stedet for TV Soundbar (selvom jeg ikke har et Beovision tilsluttet). Men det virker ikke hvis jeg går ind på TV Soundbar (min Beosound Stage), som jo er den der kommunikerer med TV'et. Men fedt at det dur via app'en - det havde jeg ikke opdaget.