Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af VILLAFOREVER
#350921
Hej Alle.

Er der nogle herinde der har hørt noget, angående release dato for Apple Homepod Gen 2 i DK.?

Apple bliver ved med at skrive “Fås til foråret”
Af VILLAFOREVER
#350927
Det giver ingen mening at produktet ikke er udkommet hos Apple, og at man kan købe højtaleren andre steder. Import måske??

Hmm ved ikke rigtig.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#350928
Ja det er import. De fungerer dog fint, også med dansk sprog. Mine originale og mini'er er importeret. Det eneste man skal være opmærksom på ved import er selve strømstikket, men det kan vist udskiftes i de nye? (kablet sidder fast i de gamle)
Af VILLAFOREVER
#350935
Jeg tror bare jeg venter til Apple selv releaser dem. Jeg er ikke så meget til import markedet.

Men er der ingen herinde der har hørt et rygte eller to om en evt release måned?
Af kabri
#350936
Jeg har forhørt mig hos humac. De ved ikke noget men det er jo heller ikke apples egen butik.

Overvejer også at supplere mit apple tv 4k med nye homepod.
Af LarsCJ
#350939
VILLAFOREVER skrev: 13. apr 2023, 09:29 Jeg tror bare jeg venter til Apple selv releaser dem. Jeg er ikke så meget til import markedet.
Det har de gjort - ellers kunne man jo ikke købe den som parallelimport. Det er nok bare Apple DK, der er lidt sløve i optrækket.
Den er salgsklar og på lager i bl.a. Apple Sverige, Tyskland etc.
Af martin.møller
#351025
Jeg går også og venter på en endelig release hos Apple.dk. Mine originale købte jeg nemlig på en den tyske Apple side og da en af dem gik i stykker, ville dansk Apple ikke yde service, da den ikke var købt under den danske reklamations lovgivning. Så det nummer laver jeg ikke igen.
Af LarsCJ
#351028
Reglerne for forbrugernes ret til reklamation er de samme i hele EU. Så det kan ikke have noget med loven at gøre - men måske Apple bare ikke vil reparere enheder købt i andre lande?
Af kena
#351062
Købte for mere end 1 måned siden 2 HomePods i Apple Store i Emporia (Sverige). Det har fungerer fint, og jeg sparede også 600 kr på kursen. Ingen problemer med at bruge dansk Siri
Af VILLAFOREVER
#351063
Syntes det er for ringe, at Apple dk ikke oplyser en skid.
Ikke engang en announce dato.

Fås til foråret.. Det har stået inde på apple’s hjemmeside siden start februar…
Det er sgu forår nu!