Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Zion
#346429
Hej alle folkens.

Jeg her lige fået min ambeo max. Lyden er fantastisk pånær at centerhøjttaleren er meget lav. Skal op på en volume på 40 før den er normal, men så er bragene i en action film samtidig det højere og overdøver det hele. Er der fejl i produktet ?
Af Supergris
#346433
Det var hurtigt!
Umuligt at svare på, når vi ikke har nogen anelse om, hvilke kilder og indstillinger, der er tale om, men jeg tvivler stærkt.

Prøv at lege lidt med indstillinger...

Har du også fået købt dig en subwoofer - hvis ja, hvilken model og mærke?
Af Zion
#346435
Kalibreret og Netflix indbygget app i Lg g2 samt apple tv 4k. 6 underground feks er brugt. Stemmerne er uden saft og kraft, når jeg spiller musik er der den kraft i stemmerne fordi de ikke kommer ud af centerhøjttaleren. Ambeo er sat til on prøvet med light standard og boost intet hjælper. Og movie preset
Af Zion
#346453
Så feks tv play med fruen i går aftes, stemmer havde saft og kraft og en god volume, fandt hurtig ud af at stemmerne kom i højre og venstre højttaler og ikke fra centerhøjttaleren. Så tænker den er defekt eller også er det mikrofonen der er defekt.
Af jkn789
#346455
Hvis du har købt hos hiflklubben, må du kunne gå i butikken og få en demonstration af den og høre efter hvordan den lyder. Så kan du sammenligne og måske få en løsning.
Håber du vil komme med mere feedback når du har fået løst problemet. Er nysgerrig efter hvordan du oplever lyden.
Af Zion
#346461
Mange tak for alle jeres svar. Jeg talte med dem og de ombytter den i næste uge, deres værksted sagde det var en fejl på enheden ud fra min beskrivelse. For stemmerne lyder godt i stereomode og ekstrem lav i surround mode hvor centerhøjttaleren står for stemmerne.