Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af ozcanp13
#347038
Det ser faktisk rigtig godt ud selv med de vinger for 77 tommer. Hvordan er erfaringerne ellers med Theatre på lyddelen? Er der klarhed i tale og hvor godt gengiver den atmos? :)
Af Lynge Glostrup
#347040
seepe skrev: 13. nov 2022, 14:02 Tak for de gode billeder, det ser godt ud, er ikke selv til de "vinger" under fjernsynet, men smag er heldigvis forskelligt.

Det bord som er under, er da bare så smukt, hold da op, hvad hedder det?

Er klar til at bestille Beosound, dog med stof, har ikke lige kr. 7.000 til de ege lameller, selv om de er smukke
Tak - det er et tv bord fra “Naver” Dansk design. :)
Vingerne ser bedre ud i virkeligheden end på billedet. Man ligger ikke mærke til dem, da de ligesom falder ind i helheden med TV møbel og Theatre.
Senest rettet af Lynge Glostrup 13. nov 2022, 19:12, rettet i alt 1 gang.
Af Lynge Glostrup
#347041
ozcanp13 skrev: 13. nov 2022, 14:37 Det ser faktisk rigtig godt ud selv med de vinger for 77 tommer. Hvordan er erfaringerne ellers med Theatre på lyddelen? Er der klarhed i tale og hvor godt gengiver den atmos? :)
Tale er klar og tydelig.
Atmos lyder godt. Man fornemmer når der er ting i luften og lyden flytter sig fint rundt i stuen. :)
Brugeravatar
Af seepe
#347826
Se har forhandleren været forbi med en pakke, glæder mig til vi er færdige med ombygningen af stuen, hvor der er ved at laves en tv væg, som den skal hænge på.

Satser på at få fat i et LG C2 her til januar udsalget og med bl17 som baghøjtalere og en bl19 som sparker rumpe, så er jeg som en lille dreng, som har fået lov til at lege.
Vedhæftede filer
tempImage3qu1Kx.gif
tempImage3qu1Kx.gif (4.53 MiB) Vist 3421 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#348195
Jeg ville godt teste systemet af, men min indretning af stuen hvor jeg normalt tester ville kræve, at jeg pillede alt mit eget udstyr ned for at få plads. Det fungerede bedre i vores forrige hus, hvor jeg godt kunne få plads til eks. Avant, BV11 og Eclipse, men i vores nye hus er indretningen lidt anderledes. Jeg er ikke super vild efter at skulle fjerne møbler for at teste.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#348201
Hmmm… jeg kan se, at den jo faktisk kan fås med fødder i stedet for en stand. Her vil den være 20 cm høj og veje 20 kg, hvilket godt kunne gå - mit eget TV hænger 20 cm over mit TV-møbel. Jeg kunne også godt klemme et ekstra sæt BL18 eller 28 ind ved siden af sofaen. Ulempen er, at når først BL28 er kommet ind, så kommer de ikke ud igen

Nå, den går jeg lige i tænkeboks med. Måske det var en option at få en låner i januar.
Brugeravatar
Af seepe
#348205
Dejligt at der måske er en mulighed for I laver en af jeres grundige test af Beosound theatre

Kan ikke lade være med at få den ide, hvis det ikke kan gøres hjemme hos dig Torben, så er der den mulighed hos os (Amager) i midten af januar, med unboxing, opsætning og test. Ligger gerne hjem til jeres grundige test, selv om det så tager flere dage eller sågar en uge, selvfølgelig med godt humør og forplejning ;o)

I har om nogen, bidraget med stor viden omkring fladskærme og ligende gears, så det er bare et lille bidrag fra mig, til jeres fantastiske side.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#348212
Det er gavmildt, men logistikken gør det nok umuligt. Så ville det nok også blive et “preview” og ikke er “review”.
Brugeravatar
Af seepe
#348284
Håber det lykkes med I får lavet en test af Beosound Theatre, så vi får både det der er godt og det der er mindre godt ved den.

Ellers god jul