Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#348927
#Millemis

Synes jeg læste på et andet forum, at du har/haft BL14.. kan de sættes til BSTH og har du evt prøvet det?

———————


@Mini007
Jeg har et sæt Beoplay S8 (MK1) sat til min V1 i mit andet rum som sub og surroundhøjtalere.

Et sæt BL14 kan sagtens bruges på Theatre - ikke nogen dårlig løsning tænker jeg.
Theatre i front med 14.2.1 bagved.

MM
Brugeravatar
Af seepe
#352188
Så fik jeg sat vores beosound theatre op, sikke en lyd bare fra radio/ musik med en beolab 19 tilsluttet - wow for et lydbillede

Skal bestille et LG C3 65” denne uge, samme med en beomote one

Er der nogen der ved, hvordan jeg parrer Essence Remote med beosound theatre?

Har prøvet og prøvet, det vil ikke lykkes - men som jeg læser det, så skal det lade sig gøre
Brugeravatar
Af seepe
#352204
Takker for det, har fået det til at virke med jeres hjælp - tusind tak

Der kommer nok flere spørgsmål, når TV er i hus;o)
Brugeravatar
Af seepe
#352362
Fik så sat LG C3 op og nu spiller det bare

WOW for et billede og med understøttelse af beosound theatre giver det godt nok en herlig film oplevelse

Tak til Flatpanels for deres anbefalinger vedrørende indstillinger til appletv 4K, LG c3 og ikke mindst beosound theatre, det er en kæmpe hjælp, I giver jeres læsere

Lige et billede og alle ledninger er gemt bag en dobbelt væg, ser bare så godt ud
Vedhæftede filer
IMG_3489.jpeg
IMG_3489.jpeg (1.81 MiB) Vist 2257 gange
Brugeravatar
Af seepe
#352383
Tak for det Rasmus, som sagt, kæmpe hjælp med jeres test og anbefalinger her på flatpanels

Spøjs med billede, har brugt disqus til at kommentere her på siden, så hvad der gik galt ved kun sættenissen O_O

Ang. de vinger, så er de ikke lige min stil, synes faktisk de ikke pynter - at de så også koster en sjat penge, gjorde det nemt at fravælge dem
Det samme med fronten med egetræ lameller, alt for dyrt, de pynter godt nok - men ville heller bruge de penge på en LG c3

Må bare igen sige WOW til billede og lyden - er alle anstrengelserne værd og med baghøjtalerne beolab 17 og beolab 19 så er det noget der rykker

Tak for jeres kommentare :)
Brugeravatar
Af disqus_773XbyiftS
#356866
Har haft mit Beosound Theatre i et års tid eller deromkring. Startede med den alene, men manglede noget rumlighed ift mit tidligere surround setup. Både i film og Atmos musik.

Det hjalp at tilføje et par 17’ere som baghøjttalere, og jeg var egentlig rigtig godt tilfreds indtil jeg så en demo med en 19’er - så måtte jeg tilføje sådan en 🙂

Bruger det med et Philips 77” da jeg ikke vil undvære Ambilight.
Vedhæftede filer
IMG_1677_Original.jpeg
IMG_1677_Original.jpeg (1.77 MiB) Vist 932 gange
Af George1
#356918
Ja skulle have været tættere på tv, lyder sgu ellers lækkert, men synes det er mange penge at smide ud på soundbar, også selvom det er den pæneste/ bedste der findes i min optik.
Brugeravatar
Af Millemis
#356940
Jeg føler absolut ikke at jeg har ‘smidt nogle penge ud’ på min Theatre.
Faktisk er det det bedste køb, jeg har gjordt længe - regner da også med at have den i lang tid.
Den kommer nok til at overleve flere tv-generationer.

Jeg kan kun sige, at mit setup lyder bedre nu end før…..med de samme tilsluttede højtalere!
Og så er det en fornøjelse at se på 😉