Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af seepe
#347009
Tillykke med Beosound Theatre, kan du ikke poste nogle billeder af dit setup, vil være fedt at se.

Håber Flatpanels laver en af deres gode og grundige test og hvis Beosound Theatre får god en god anmeldelse der, så er jeg tæt på at invester i sådan en fætter
Af Supergris
#347012
Nicklas Jakobsen skrev: 17. okt 2022, 14:54 Fedt! Glæder mig til på et tidspunkt at opleve BeoSound Theatre. Hvis du har mulighed så prøv at smide en Blu-ray på, f.eks. af Dunkirk eller Dune, der er væsentligt højere opløst lyd end på streamingtjenester.
Ja, det er vanvittig så god lyden er fra stort set alle film fra Christopher Nolan; ligeledes Michael Bay!
Man kan godt blive overrasket, forskrækket eller få sig et godt grin når man sætter en af deres film på.
Kom i tanke om, jeg skal have set "Ambulance"!
Af andre titler kan nævnes: Tenet, Interstellar, Inception eller The Dark Night, Quiet Place og Transformer-filmene, som, på trods af filmene ikke altid er lige gode, alligevel skal ses p.g.a. lydsiden, selvom nogle klager over, dialogen ikke altid er lige nem at fange - godt vi har undertekster...
Brugeravatar
Af bendix
#347015
Tenet vil få huset til at ryste.. Selv på en lille højtaler som Beosound Stage går filmen meget dybt.

Tillykke med din nye investering 👍
Af Lynge Glostrup
#347032
Vi er mega tilfredse med Theatre. 👌🏼
Det giver bare en helt anden oplevelse at se og høre film.
Her er et par billeder af setuppet.
Vedhæftede filer
EC47F869-6F23-4787-ABE0-6D1B8C6F5506.jpeg
EC47F869-6F23-4787-ABE0-6D1B8C6F5506.jpeg (2.72 MiB) Vist 7993 gange
08800A3A-7424-4961-945E-B11A4354B004.jpeg
08800A3A-7424-4961-945E-B11A4354B004.jpeg (3.35 MiB) Vist 7993 gange
Brugeravatar
Af seepe
#347036
Tak for de gode billeder, det ser godt ud, er ikke selv til de "vinger" under fjernsynet, men smag er heldigvis forskelligt.

Det bord som er under, er da bare så smukt, hold da op, hvad hedder det?

Er klar til at bestille Beosound, dog med stof, har ikke lige kr. 7.000 til de ege lameller, selv om de er smukke
Af ozcanp13
#347038
Det ser faktisk rigtig godt ud selv med de vinger for 77 tommer. Hvordan er erfaringerne ellers med Theatre på lyddelen? Er der klarhed i tale og hvor godt gengiver den atmos? :)
Af Lynge Glostrup
#347040
seepe skrev: 13. nov 2022, 14:02 Tak for de gode billeder, det ser godt ud, er ikke selv til de "vinger" under fjernsynet, men smag er heldigvis forskelligt.

Det bord som er under, er da bare så smukt, hold da op, hvad hedder det?

Er klar til at bestille Beosound, dog med stof, har ikke lige kr. 7.000 til de ege lameller, selv om de er smukke
Tak - det er et tv bord fra “Naver” Dansk design. :)
Vingerne ser bedre ud i virkeligheden end på billedet. Man ligger ikke mærke til dem, da de ligesom falder ind i helheden med TV møbel og Theatre.
Senest rettet af Lynge Glostrup 13. nov 2022, 19:12, rettet i alt 1 gang.
Af Lynge Glostrup
#347041
ozcanp13 skrev: 13. nov 2022, 14:37 Det ser faktisk rigtig godt ud selv med de vinger for 77 tommer. Hvordan er erfaringerne ellers med Theatre på lyddelen? Er der klarhed i tale og hvor godt gengiver den atmos? :)
Tale er klar og tydelig.
Atmos lyder godt. Man fornemmer når der er ting i luften og lyden flytter sig fint rundt i stuen. :)
Brugeravatar
Af seepe
#347826
Se har forhandleren været forbi med en pakke, glæder mig til vi er færdige med ombygningen af stuen, hvor der er ved at laves en tv væg, som den skal hænge på.

Satser på at få fat i et LG C2 her til januar udsalget og med bl17 som baghøjtalere og en bl19 som sparker rumpe, så er jeg som en lille dreng, som har fået lov til at lege.
Vedhæftede filer
tempImage3qu1Kx.gif
tempImage3qu1Kx.gif (4.53 MiB) Vist 3423 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#348195
Jeg ville godt teste systemet af, men min indretning af stuen hvor jeg normalt tester ville kræve, at jeg pillede alt mit eget udstyr ned for at få plads. Det fungerede bedre i vores forrige hus, hvor jeg godt kunne få plads til eks. Avant, BV11 og Eclipse, men i vores nye hus er indretningen lidt anderledes. Jeg er ikke super vild efter at skulle fjerne møbler for at teste.
Brugeravatar
Af bendix
#348198
@torben. Jamen så må flatpanels jo forære dig en som tak for godt arbejde det sidste årti.. 😀