Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Lynge Glostrup
#346170
I går fik jeg min Beosound Theatre og et sæt brugte Beolab 18.
Det hele blev sat op på en 2-3 timer, kun afbrudt af en spisepause.
Jeg kom fra Sonos arc med Sun og 2 baghøjtalere, som jeg egentlig havde været fint tilfreds med. Men jeg blev solgt da jeg så præsentationen af Theatre fra Berlin.
Nu skulle fruen og jeg se vores første film med vores nye Theatre. Fruen er stor fan af Jurrasic Park, så det blev den nye af slagsen der blev købt i Apples butik.
Jeg siger bare WOW, WOW og atter WOW for en lyd oplevelse vi begge fik. For det første var det en fed film og for det andet så var det som at være inde i filmen. Det lød bare sindssygt godt og vi var begge blown away over at kunne få denne oplevelse hjemme i stuen.
Jeg ville bare lige dele denne oplevelse med jer. :) :) :)
Af ozcanp13
#346171
Tillykke med dit setup! Det lyder mega fedt, jeg har også hørt Theatre i butikken og synes den var rigtig imponerende på især bass. Hvordan er dit setup, er dine BL18 bagved? Og hvordan er Theatre sat op? 😊
Af Lynge Glostrup
#346172
Takker 😄 BL er bagved og jeg har ikke nået at indstille noget som helst på Theatre endnu.
I morgen skal den indstilles med lyttepositionerne ellers er det bare out of the box og plus 2 på bassen. 🎶👌🏼🎶
Jeg vil ikke mene at der er behov for højtalere i front, da Theatre performer som den gør.
Senest rettet af Lynge Glostrup 15. okt 2022, 22:08, rettet i alt 1 gang.
Af Lynge Glostrup
#346213
Granly skrev: 17. okt 2022, 08:35 Også tillykke med det nye grej :). Hvordan vurderer du Theatre udelukkende som musikformidler?
Takker - Jeg skal primært bruge den til Tv og Film brug.
Gik dog det meste af søndag formmiddag og hørte musik på den.
Det lød fremragende i mit øre.
Af DavidWebb
#346215
Det lyder som mega fedt setup! Dejligt med en "positiv" historie. Hvis du en dag mangler nogle at se film med kan jeg godt den dag:-)

Tillykke med det!
Af Lynge Glostrup
#346217
DavidWebb skrev: 17. okt 2022, 13:25 Det lyder som mega fedt setup! Dejligt med en "positiv" historie. Hvis du en dag mangler nogle at se film med kan jeg godt den dag:-)

Tillykke med det!
Hehe - Næste film der skal ses er Top Gun Maverick 🤠
Af Nicklas Jakobsen
#346219
Fedt! Glæder mig til på et tidspunkt at opleve BeoSound Theatre. Hvis du har mulighed så prøv at smide en Blu-ray på, f.eks. af Dunkirk eller Dune, der er væsentligt højere opløst lyd end på streamingtjenester.
Af jkn789
#346232
kunne du ikke smide et par billeder op af dit setup, ville gerne se hvordan det ser ud
Af Lynge Glostrup
#346249
Nicklas Jakobsen skrev: 17. okt 2022, 14:54 Fedt! Glæder mig til på et tidspunkt at opleve BeoSound Theatre. Hvis du har mulighed så prøv at smide en Blu-ray på, f.eks. af Dunkirk eller Dune, der er væsentligt højere opløst lyd end på streamingtjenester.
Min Blu-ray afspiller er pakket væk i øjeblikket, men det kunne jo være at man skulle finde den frem igen. 👍🏼