Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#345398
Jeg leger lidt med tanken om at investere i noget lyd til stuen, egentlig mest til at kunne streame lidt musik, da jeg som sådan er tilfreds nok med lyden fra mit LG C1 65".

Dog tænker jeg at hvis jeg alligevel skal have fat i noget lyd udstyr til musik, så kan jeg lige så godt købe noget der også kan bruges til TV'et.

Jeg har derfor kigget lidt på Sonos Beam (gen2), sammen med 2 x Sonos One SL og evt en sub mini(når den kommer), hvis der skulle mangle det sidste dybde.

Men da jeg ikke har Iphone er jeg lidt bange for at Sonos ikke er det korrekte valg?
#345440
Der var lidt at hente på nogle modeller sidst. En One SL var nede i 1100 på BF sidste år. Der dog ikke rigtig noget på deres soundbars. Beam var dog sat 200 kr. ned hen over julen, men har ikke været det siden da. Og priserne er generelt bare blevet højere på deres produkter, som det ser ud nu.
#345495
Endte med at slå til med det samme, fik en god vejledning i HIFI Klubben så ville gerne støtte dem!

Om jeg så kunne spare 500 kr ved at vente til BF, ja det går jo nok ;)

Indtil videre er jeg rigtig godt tilfreds! og der er faktisk noget mere dybde i lyden end jeg havde forventet!

Største minus er standby forbrug, overvejer lidt at finde en smart løsning med styring af strøm.