Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#343558
Hejsa jeg har lige købt denne super lækre soundbar og skal nu ud i at finde nogle stander til baghøjtalerene som medfølger... Jeg har dog lidt svært ved at finde noget specifikt da den er så ny.. så nu ville jeg lige høre her inde da i har ret godt styr på det..
Umiddelbart skal den være justerbar i højden og så skal det ikke være alle de der man kan fylde med sand og som koster 2000+ tænker et budget på omkring 1000 maks for 2 STK.

Tak for hjælpen på forhånd ☺️
#343564
Jeg har disse til mine Samsung soundbar baghøjttalere, og er meget tilfreds:
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... /HAMA49594

De er meget pænere i virkeligheden, og meget anonyme, som var mit og konens krav :)

Beskrivelsen ved elmutanten er noget begrænset. her er den fra en anden forhandler:
"

Højtalerstanderen slim, sort er en metalstander i et moderne design, der bringer dit højtalerkabinet op på et ganske nyt niveau. Det sorte standersystem behersker på perfekt vis det bundne spil med svungne former og strækker sig - som et dansende tov - stræbsomt opad. Standeren får en trinløs højde helt op til 123 cm takket være det integrerede teleskoprør, og den kan derfor nemt justeres til det ønskede højdeniveau. Foroven finder alle de gængse mini-højtalere eller Rear-højtalere den bedste plads og en stabil støtte. Højtalerne kan ved hjælp af skruer eller burrebånd anbringes på rektangulære opbevaringsplader eller på vinkler, som er nemme at fiksere på holderen. Med sættet følger der firkantede opbevaringsplader med målene 6,5 x 6,5 cm, 8,0 x 8,0 cm og 11,5 x 11,5 cm samt to vinkler i formatet (B x H x D) 3,0 x 10,0 x 3,0 cm samt fastgørelsesmateriale. Trendy-sort og tidløst i designet overbeviser den yderst smidige teleskopstander med en raffineret kabelføring i stabil fod. Du behøver slet ikke at skulle lede efter kablet! Disse energiske højtalerstandere med rund fod af metal, der leveres i dobbeltpakke, har du ikke lyst til bare at stille ovre i hjørnet.
"
#346861
Hej :) jeg har også lige købt det samme produkt og kigger efter en stativ til det. Har du fundet :) :) en?
Rødkål skrev: 7. jul 2022, 15:46 Hejsa jeg har lige købt denne super lækre soundbar og skal nu ud i at finde nogle stander til baghøjtalerene som medfølger... Jeg har dog lidt svært ved at finde noget specifikt da den er så ny.. så nu ville jeg lige høre her inde da i har ret godt styr på det..
Umiddelbart skal den være justerbar i højden og så skal det ikke være alle de der man kan fylde med sand og som koster 2000+ tænker et budget på omkring 1000 maks for 2 STK.

Tak for hjælpen på forhånd ☺️