Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#340928
Er der nogle af jer der oplever at lyden skratter i Netflix app'en når i surfer rundt og leder efter en film ?
Hver gang et preview starter på mit setup, kommer der et højt 'skrat'!! Resten af previewet kører fint... Indtil jeg skifter til den næste og den starter.. SKRAT
Oplever ellers ingen problemer med lyden.
#340971
Ikke rigtig nogen hjælp, men jeg har samme setup dog med en Nvidia Shield TV istedet for ATV4K.
Jeg oplever ikke nogen form for skrat i Netflix eller for så vidt andre steder.
Har du prøvet at køre med TV'ets Netflix app, for at se om problemet også er der?
Jeg tænker også på, hvordan har du tilsluttet din ATV4K? Jeg kører min Shield op i TV'et og så fra TV til Stage.
#340981
Nej det har jeg ikke prøvet. jeg prøver det lige i aften, men kunne forestille mig det fungerede fint.
ATV4K kører op i TV'et og så fra TV'et til Stage. Kan det gøres forkert ? Er det muligt at bruge en forkert HDMI indgang og udgang ? For det fungerer helt fint i alle de andre apps.
#341009
cgmand skrev: 11. mar 2022, 17:03 Nej det har jeg ikke prøvet. jeg prøver det lige i aften, men kunne forestille mig det fungerede fint.
ATV4K kører op i TV'et og så fra TV'et til Stage. Kan det gøres forkert ? Er det muligt at bruge en forkert HDMI indgang og udgang ? For det fungerer helt fint i alle de andre apps.
Med hensyn til tilslutning tænkte jeg på de 2 muligheder for at tilslutte din ATV4K. Du har umiddelbart tilsluttet på samme måde som mig. Men man kan jo også tilslutte ATV4K'en til HDMI in på B&O'en og så videre op til TV'et. Jeg tvivler dog på det vil gøre en forskel, men det er der sikkert andre kloge hoveder herinde der kan svare bedre på end mig :)