Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Danny K
#339861
Hey derude.. Hvilken soundbar har i og er i tilfreds?

Har set mig lidt varmt på sonos arc.

Men så lige de har lg SN10YG til en okay pris. Men synes der er delte meninger om det.
Nogen som evt har den?

Eller skal man gå efter et helt 3 setup.
Atmos mm er selvfølgelig et krav..
Har LG C9 skærm..

Ser frem til jeres svar
Af lennon
#339863
Tror holdningen er,at selv de bedste soundbars ikke matcher et relativt ydmygt forstærker/højtaler set-up . .
Af Lars J
#339865
Købte en Lgsk9y sammen men min Lg65C8. Den gør det godt og vi er tilfredse. Har ikke de to trådløse baghøjtalere. Men tilfredshedsgraden afhænger jo af hvor på hifi skalaen man er.
Af Elkjr
#339869
Jeg har lg sn9yg med de tilhørende baghøjtalere! Er godt tilfreds! Men har også haft soundbar I lang tid! Men syntes den gør det fint til film! Og har den parret med mit Lg B9S

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Brugeravatar
Af hans123
#339873
Hvis du vælger Sonos ARC bør du også købe sub.

Men så er du på Sonos vognen og kan have lyd i hele huset på samme system hvis lysten er der
Af Danny K
#339875
Ja det er det. Så bliver det hurtigt lidt dyrt for det setup med sonos arc. Desværre 😭
Men ha det er snært og lækkert det hele bare snakker sammen og fungerer
Af FrankieBoy80
#339895
Jeg har en Samsung Q960A, den spiller super godt, men jeg ville nødig undvære baghøjtalere, synes ikke en soundbar i sig selv giver god nok lyd til film.
Brugeravatar
Af ThomasFogt
#339903
Jeg er også på Samsung holdet. De spiller bedre end LGs, hvilket jeg hører ekspedienter og reviews sige det samme.

Baghøjttalere har også gjort jeg er blevet meget gladere for min soundbar. Til film er det en game changer, og også rart bare til nyhederne.
Atmos virker også bedre på Samsung end LG.

Sammenlign evt bars her:

https://www.rtings.com/soundbar/tools/c ... /836/23739

Hvad er dit budget?