Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#337653
Jeg oplever det også. Men ikke fra selve soundbaren, men subwooferen (Samsung HW-Q900T/EN).
Det er specielt ved lav volume, så oplever jeg at bassen står og "klappe"/"dunke" - pænt irriterende. Overvejer at sætte det op igen, da det kan være noget med de lave lydfrekvenser som subwooferen bruger. Den kører trådløst mellem soundbar og sub.
#337683
Tilføjelse: det viste sig at grunden var at jeg havde stillet en WiFi router ovenpå subwooferen og når jeg fjernede den, forsvandt "klapperiet" i lyden. Prøv at se om du har noget trådløst udstyr stående tæt på din højtaler, da det kan forstyrre.

Thomas
ThomasAggerholm skrev:Jeg oplever det også. Men ikke fra selve soundbaren, men subwooferen (Samsung HW-Q900T/EN).
Det er specielt ved lav volume, så oplever jeg at bassen står og "klappe"/"dunke" - pænt irriterende. Overvejer at sætte det op igen, da det kan være noget med de lave lydfrekvenser som subwooferen bruger. Den kører trådløst mellem soundbar og sub.