Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af mikkeland
#336387
Hejsa

Overvejer at skifte fra Sonos Playbar til Stage og kunne godt tænke mig en Beoremote også.

Jeg er udemærket klar over at det først er ved C9 serien at der kommer den fulde integration, men mit spørgsmål er så om - og i hvilken grad - en Beoremote kan bruges sammen med et ældre LG fjernsyn?

Mikkel

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Af bromberg
#336395
mikkeland skrev: 7. nov 2021, 16:12 Hejsa

Overvejer at skifte fra Sonos Playbar til Stage og kunne godt tænke mig en Beoremote også.

Jeg er udemærket klar over at det først er ved C9 serien at der kommer den fulde integration, men mit spørgsmål er så om - og i hvilken grad - en Beoremote kan bruges sammen med et ældre LG fjernsyn?

Mikkel

Sent from my KB2003 using Tapatalk
Jeg har et c8 og kan kun bruge beoremote one via apple tv.
Men der han du også fint navigere og styre lyden.
- jeg selv skal ihvertfald have et kompatibelt tv her til black friday
Brugeravatar
Af mikkeland
#336397
Aviatic skrev:Tror du skal søge på BOTF på Youtube, mener han har gennemgået emnet...
Tak. Det vil jeg bruge lidt tid på senere :-)

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Brugeravatar
Af mikkeland
#336398
bromberg skrev:
mikkeland skrev: 7. nov 2021, 16:12 Hejsa

Overvejer at skifte fra Sonos Playbar til Stage og kunne godt tænke mig en Beoremote også.

Jeg er udemærket klar over at det først er ved C9 serien at der kommer den fulde integration, men mit spørgsmål er så om - og i hvilken grad - en Beoremote kan bruges sammen med et ældre LG fjernsyn?

Mikkel

Sent from my KB2003 using Tapatalk
Jeg har et c8 og kan kun bruge beoremote one via apple tv.
Men der han du også fint navigere og styre lyden.
- jeg selv skal ihvertfald have et kompatibelt tv her til black friday
Hejsa

Tak for info. Jeg har en ATV4K enhed tilsluttet som det eneste (ingen antenne eller anden streaming enhed), så hvis den kan styre den uden problemer så er det måske ikke helt håbløst.

/Mikkel

Sent from my KB2003 using Tapatalk