Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#331543
pdebes skrev: 30. maj 2021, 11:46
jrasmussen1985 skrev: 29. maj 2021, 20:23 Der er ikke tale om en såkaldt up grade kode, men i stedet en helt almindelig rabatkode.
Nu sidder jeg også og kigger lidt på Sonos, og har godt set deres upgrade program, som jeg ikke kan udnytte. Så hvordan har du fået fat i en rabatkode, på 30%, uden om programmet? Er det også muligt for os andre dødelige at få fingre i sådan en?
Jeg fik ombyttet en defekt playbar, som i øvrigt var 2-3 år over garanti. Synes det var fantastik service fra Sonos, selvom de byttede den til en refurbished model. Den "nye" Playbar som jeg modtog havde dog samme problem som den jeg havde i forvejen. Herefter sendte Sonos en splinter ny Playbar, og en rabatkode på 30 % til mit næste køb.

Så tror ikke at man får rabatkoder kastet i nakken, medmindre man kan bruge deres upgrade program.

Dbh

Jens
Af pdebes
#331566
Torben Rasmussen skrev: 30. maj 2021, 17:21 Du tænker på om man lige kan finde den på nettet? Nej.
Det behøver nu ikke at være noget som er tilgængeligt for alle
De har f.eks. 30% upgrade-program, 15% studierabat (op til €1000), og 30% 'first responders' (dog tror jeg kun det var i USA). Det kunne jo være der var andre programmer, som jeg ikke kendte til, og som muligvis var relevant.
#331587
Jeg har tidligere benyttet mig af en "partner-rabat-kode", hvor man fik 20% på alt. Den blev dog ændret ved årsskiftet til 15%. Men det er da trods alt bedre end listepriser.