Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#329811
Hej har købt sony kd-85xh9505 men har nu efter at have prøvet alt hvad jeg kan tænke på ikke få det til at virke med Sonos Arc.

Får forskellige fejl fra Sonos appen. CEC ikke tilsluttet eller lyd system ikke tilsluttet. Eller besked om den er tilsluttet men stadig ingen lyd. Alt efter hvilket kabel jeg bruger. Har prøvet 6-7 forskellige incl 2 fra Sonos der er med til Arc. Har desuden prøvet 2 forskellige Sonos Arc.

Er det retur med det TV for er godt nok træt af det. På mine 2 LG TV virker det i med det samme.
#329823
Der er lidt muligheder, inden tv kan dømmes defekt.
Ikke fordi jeg tror på, at fejlen er der, men tjek HDMI port (for 100% korrekt tilslutning).
Der er også valg i software, hvor fra lyden skal gengives, men som regel fravælger man ekstern lyd ( kan være sket ved fejl under opsætning).
Genstart af Android løser tit mange småfejl.
Er seneste firmware installeret.
Den lidt mere vidtgående, gendan fabriksindstillinger, men til gengæld meget effektiv.
#329826
Har prøvet samtlige indstillinger resat Sonos og TV 3 gange uden ændring. Stikket sidder i og har været ude og inde 50+ gange med 7 forskellige kabler. Begge dele er opdateret.