Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af PerJakobsen
#329700
Hej.

Jeg har en ældre sag af en Yamaha YSP-600, som jeg egentlig er meget glad for. Desværre er den efter lidt tilløb nu stoppet med at tænde, når den er tilsluttet strøm.

Hvor kan man få den slags repareret bedst og billigst? Hvad er jeres erfaringer?

Eller kan det måske slet ikke betale sig at gå den vej?

Det skal i samme ombæring siges, at jeg har en Yamaha-subwoofer tilsluttet den. Subwooferen virker upåklageligt :)
Brugeravatar
Af hans123
#329704
de er 10 år gamle og kostede 2000.- plus sub

10års levetid er fint reparation koster hurtigt 1000-1500 hvis du er heldig

så efter min mening er tiden løbet. du kan selvfølgelig være heldig at en lokal elektronik mand kan løse det billigt. men de er sjældne
#329707
PerJakobsen skrev: 15. apr 2021, 09:19 Hej.

Jeg har en ældre sag af en Yamaha YSP-600, som jeg egentlig er meget glad for. Desværre er den efter lidt tilløb nu stoppet med at tænde, når den er tilsluttet strøm.

Hvor kan man få den slags repareret bedst og billigst? Hvad er jeres erfaringer?

Eller kan det måske slet ikke betale sig at gå den vej?

Det skal i samme ombæring siges, at jeg har en Yamaha-subwoofer tilsluttet den. Subwooferen virker upåklageligt :)
Måske du kan få hjælp her:
https://mentech.dk/services/produkt/122-alle-maerker-tv
#329708
Tak for jeres feedback - det bedste af det hele er, at der ikke bliver lagt fingre imellem :D

Jeg kan forstå, at jeg bare skal være glad for dens levetid og så kigge mig om efter noget andet.

Tak igen :)