Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#311125
Umiddelbar ligner dette et røverkøb og kan godt bestilles selvom den ikke er på lager før 21/3. Sættet er nedsat fra kr 10.990 til kr. 4.990. Ved godt det ligger 25 % over den ønskede maks-pris, men værd at tage med i overvejelserne, da man virkelig får meget kvalitetslyd for pengene her: Samsung HW-Q86R/XE Soundbar 5.1.2Ch, Dolby ATMOS

Skal det absolut holdes indenfor prisrammen så kunne disse være seriøse bud:

1. Samsung HW-Q76R hos både Power og Elgiganten til kr 3.999 (nedsat med 25 %)
2. Denon Heos Homecinema HS2 hos Amazon.de til ca kr. 3.550 (gratis forsendelse lige nu) eller i DK til kr. 3.999 hos HIFI Klubben.
3. Samsung HW-Q60R hos Hapii til kr. 3.088
4. Sony HT-XF9000 hos Elgiganten til kr. 1999 - måske 'best buy' for det er svært at finde så stor lyd i den prisklasse. Kender nogle stykker der har det og de er MEGET tilfredse.

Disse er alle sæt som leverer meget fin og hæderlig lyd for pengene. Nu har du nogle at vælge imellem så tag det sæt som passer bedst til pengepungen eller hvad I hælder til

Good luck.....
#311126
jensholm skrev: 8. mar 2020, 11:07 Hej

De gamle skal have en soundbar med subwoofer til deres Q70 tv. Budget max 3k. Hvilken er bedst til prisen? Skal være uden baghøjttaler
Jeg kan snildt anbefale denne her fra Sonos, som jeg selvfølgelig har hørt og oplevet. Og så er prisen (næsten) indenfor budgettet.
https://www.hifiklubben.dk/streaming/so ... =SONBEAMBK
#311127
henrik.yde skrev: 9. mar 2020, 01:08
jensholm skrev: 8. mar 2020, 11:07 Hej
De gamle skal have en soundbar med subwoofer til deres Q70 tv.
Jeg kan snildt anbefale denne her fra Sonos.....
Ingen tvivl om, at det er meget fin soundbar...uden subwoofer.

Har også lyttet til den fordi jeg troede den måtte være det helt rigtige valg til mit 75" Pana FX780 og må erkende, at jeg desværre savnede punch og bund ved musik og dramatik på skærmen.
Tror at TS netop ønsker en subwoofer med sub, da han udtrykkeligt gør opmærksom på dette....men måske er det slet ikke et ufravigeligt krav/behov?
#313101
Det vil sandsynligvis være bedre end de indbyggede tv-højttalere, men det siger ikke meget. For mindre end £ 100 er dine muligheder vidmate begrænsede. Men jeg vil virkelig anbefale at gemme og få et grundlæggende 2.0-system (modtager / amp + 2 højttalere) og derefter opgradere over tid, hvis du føler behov. Du får langt mere for dine penge at gå den rute, du behøver ikke at bruge alt det meget eithe vlc