Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#291613
Q7FN understøtter ikke Dolby Atmos! For at få glæde af Dolby Atmos skal du forbinde eksterne enheder direkte til soundbaren. Det kunne være enheder som ATV 4K eller Xbox One :)
#291616
peter.madsen1 skrev:Hmm vil det sige at mit Q9FN heller ikke understøtter Dolby Atmos? Da jeg havde overvejet at købe samsungs sæt.. og hvad gør man så for det er da lidt latterligt
Ja ... det er korrekt :) Kunne tænkes at der på et tidspunkt måske kommer en firmware opdateringen, men som det ser ud lige nu understøtter Samung TV ikke Dolby Atmos ... desværre!
#291617
Men hvad så når jeg var Apple tv 4K og Xbox One X og ps4 Pro, kunne man plugge anlægget til dem og så stadig få Dolby Atmos på sit tv

For så undrer jeg mig over om det er det værd at købe sådan et sæt.
#291618
Med ATV 4K og Xbox One vil du stadigvæk kunne nyde Dolby Atmos ved at tilkoble disse enheder direkte i Soundbaren via HDMI :) PS4 Pro understøtter ikke Dolby Atmos!
Senest rettet af TheSleeper 20. jan 2019, 09:50, rettet i alt 1 gang.
Af George1
#291623
TheSleeper skrev:
peter.madsen1 skrev:Hmm vil det sige at mit Q9FN heller ikke understøtter Dolby Atmos? Da jeg havde overvejet at købe samsungs sæt.. og hvad gør man så for det er da lidt latterligt
Ja ... det er korrekt :) Kunne tænkes at der på et tidspunkt måske kommer en firmware opdateringen, men som det ser ud lige nu understøtter Samung TV ikke Dolby Atmos ... desværre!
Kan jo håbe nedenstående opdatering også kommer til Q9FN og ikke kun Q900

Skal det forståes sådan at hvis man køber et q900R så kan man få 2.1 HDMI men uvist om den nye boks med 2.1 HDMI bliver gratis eller skal tilkøbes??
PS. Q900R 65" på bud i Elgiganten kr 27999 <B
Brugeravatar
Test af Samsung QE75Q900R (QE65Q900R, QE85Q900R)
Af Torben Rasmussen
- 14. jan, 08:06#291273 Ja, det er den foreløbige udmelding. Men der er ikke noget, som er mejslet i