Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af mhras
#289484
Cambridge Audio WS30 – Yay or nay?

Jeg er blevet tilbudt et sæt CA WS30 til en fornuftig pris.

Jeg har som jeg plejer med ”nyt” udstyr, læst mig lidt reviews og prøvet at blive lidt klogere, men her er jeg godt nok i tvivl (også fordi der ikke er særlig mange reviews).

Mit setup består pt. af en Marantz SR5011 og et Boston Accoustics Soundware 5.1 sæt højttalere.
CA SW30 er jo rent visuelt pæne og ret så kone-venlige, og det spiller også ind. Men hvad med lyden?! Ville det være et step-up at erstatte enten mine fronter med et sæt CA WS30? Jeg har desværre ikke mulighed for lige at komme forbi og lytte til dem, og de forhandles ikke mere. Og vi har jo i bund og grund med en smagssag hvad lyd angår.
Nogle inputs?
#289495
Eftersom dine nuværende fronter ikke er super vilde, ville jeg nok prøve ad, hvis du altså kan lide designet. I værste fald kan de vel blive baghøjttalere, når du opgraderer igen ;)
Af mhras
#289520
Dare_Devil skrev:Eftersom dine nuværende fronter ikke er super vilde, ville jeg nok prøve ad, hvis du altså kan lide designet. I værste fald kan de vel blive baghøjttalere, når du opgraderer igen ;)
Super gode ide :) Jeg tror jeg hopper på tilbuddet!
Man bliver bare en smule suspekt når man ikke kan læse så mange reviews om dem!