Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Swingking
#281150
ST 5000s største ulempe er manglende baghøjtalere

Tror i ikke at SONY kommer med en ny opdatering inden længe ? , så den komme til at understøtte baghøjtaler ?
Af Swingking
#281153
Tror du da det sker ?
jeg håber så meget på det sker i hverfal.
Torben Rasmussen skrev:Personligt venter jeg lidt på at Sony opgraderer deres ST5000 med baghøjttalere.
Af jramskov
#281168
Vores sofa står op af bagvæggen og vi har akustiklofter, hvad er så den bedste løsning? Er det en soundbar med sub og baghøjtalere man skal have fat i?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281172
Ja, en Atmos-soundbar vil være spildt i dit tilfælde. Vær dog OBS på, at baghøjttalerne heller ikke vil komme helt til sin ret når de kommer til at stå ved siden af lyttepositionen og ikke bagved. Jeg benytter dog selv samme løsning, og det går an.
Af jramskov
#281173
Så er det vel indtil videre Samsung HW-N960 der vil være det åbenlyse valg, medmindre Sony kommer med en opdatering til deres ST 5000 model med baghøjtalere som nævnt ovenfor.
Af bernbutt
#281175
Som tidligere hifi-nørd (krell md300 + apoogee højtalere) var jeg hos power crasy days og købte Samsung HW-K960 til 4.4K. Er mega imponeret både med musik men især film-lyd. Kan anbefales.
Af Esben T
#282061
Rasmus Larsen skrev:Vi har også modtaget den her fætter. SK10Y er LGs topmodel med Atmos.

Billede
Hej Rasmus, kan det passe at anmeldelsen af denne aldrig er kommet? Har søgt men intet dukker op, kun at I har modtaget den.
Brugeravatar
Af bbplayer
#282063
Esben T skrev:Hej Rasmus, kan det passe at anmeldelsen af denne aldrig er kommet? Har søgt men intet dukker op, kun at I har modtaget den.
Der kom derimod en Samsung anmeldelse af deres nyeste, så måske vandt den producent der :)