Debat af TV-lydsystemer, soundbars, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen på tv-skærmen skal hæves
Brugeravatar
Af Peter Pan
#302654 Alt i alt er her ingen der har nok kendskab til BS Stage. Udover vi ser den
har højttaler enheder, og hvad vi kan læse os til, tidligere på denne tråd.
Billede
Af bromberg
#302694 Beoremote one og oled c9 - hvad forventes beoremote at kunne ud over at skrue op og ned for kanaler og lyd?
Hvis man smider en beosound stage på et c9 har man så yderligere fordele og vil beoremote kunne understøtte andre b&o højtalere?
Brugeravatar
Af Millemis
#302696 Du kan - med fordel - gå to sider tilbage i denne tråd og få svar på (noget af) det, du spørger om.
Jeg spurgte og Christian Klit svarede!

En BROne kan parres med op til flere af B&O’s lydsystem og dermed styre disse........hvis det er det, du mener med ‘understøtte andre B&O højtalere’?

MM
Brugeravatar
Af cklitdk
Millemis skrev:Du kan - med fordel - gå to sider tilbage i denne tråd og få svar på (noget af) det, du spørger om.
Jeg spurgte og Christian Klit svarede!

En BROne kan parres med op til flere af B&O’s lydsystem og dermed styre disse........hvis det er det, du mener med ‘understøtte andre B&O højtalere’?

MM

Og hvis det er det der menes, kan jeg tilføje at en Beoremote 1 BT altid kan parres med 8 forskellige bluetooth enheder, og at alle højttalere eller TV der kan styres med BR1BT kan parres med 5 forskellige fjernbetjeninger.
Af bromberg
#302703 Ah ok, det gik min næse forbi. Men det lyder da til at være en løsning der kan mere end skifte kanaler og styre Volume på tv’et blot.
Spændene
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302716 Første indtryk: Beosound Stage soundbar & BeoVision Harmony TV

Jeg fik ikke svar på så mange af de tekniske spørgsmål, som nåede at tikke ind før præsentationen, da de tekniske folk ikke var med i Berlin. Så dem jagter vi stadig svar på. Alt hvad der hed næste fase på soundbarområdet, altså WiSA, PowerLink osv. "anede" B&O intet om :)

Billede