Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
#298994
Rasmus Larsen skrev:B&O sælger 77" LG C9 billigere end andre danske forhandlere.
Peter Pan skrev 12. apr 2019, 14:04
Jeg hørte i min B&O butik at de fik LG's tv. Så de kan demonstrerer
deres BeoLab højttaler, både med kabel og via WiSA USB stik.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kan de så også sælger 77" LG C9 billigere end andre danske
forhandlere, så kan det måske holde B&O butikkerne i live lidt endnu. :p
Brugeravatar
Af Millemis
#299046
De er ikke billigere end i ‘andre forretninger’, for du kan ikke købe det endnu!
Og hvad vil prisen hos ‘andre danske forhandlere’ være, når BV Harmony engang kommer til salg - i Oktober.

Hvad betyder: ‘tilpasse sig den fjernbetjening....’?

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#299154
Rasmus Larsen skrev:Jeg håber at få tid til at prøve Wireless Audio Sync i weekenden. Mine Homepods er heller ikke sat til pt. Jeg skal nok vende tilbage med erfaringer :)
Hvordan er det så gået med dine test O-O

MM
#299330
Millemis skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg håber at få tid til at prøve Wireless Audio Sync i weekenden. Mine Homepods er heller ikke sat til pt. Jeg skal nok vende tilbage med erfaringer :)
Hvordan er det så gået med dine test O-O
Hmm, det virker ikke ordentligt endnu. Den går i stå ved dette skridt. Jeg mistænker, at det er fordi iPhone og Apple TV kører forskellige versioner af beta’erne så jeg prøver igen senere.
308B1092-0AA8-4E01-91DB-4382225F661F.png
308B1092-0AA8-4E01-91DB-4382225F661F.png (1.48 MiB) Vist 2533 gange
Af Gobbe
#299351
Peter Pan skrev:Brug af BeoRemote One. BeoRemote One BT. Detaljeret beskrivelse. - Læs her.
Kan man benytte en Beoremote One BT til at kontrollere andre BT produkter eller kræver det at man også har et Beovision XX ?
Brugeravatar
Af Millemis
#299433
Det skulle kunne lykkes at parre en BROne/BT med f.eks en pc.
Men efter hvad jeg ved, er det ikke meget du kan gøre med den i den situation.
Så du må nok se i øjnene, at en BROne/VT er skabt til at samarbejde med B&O’s produkter.

MM
Af Gobbe
#299435
Jeg benytter selv et Samsung QLED med BT og det kunne være fedt hvis jeg kunne benytte en Beoromote One til at styre mit TV men jeg tænkte jo nok at det var umuligt :-(
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 326