Selv en Millemis må forholde sig til, det i dag er svært at overleve som B&O forhandler.
Forhandlerne er jo nødt til på en eller anden måde at få råd til at forrente det
Bang & Olufsen butiks indretnings koncept der i sin tid skulle til, før de kunne åbne
en Bang & Olufsen butik.
I dag må en B&O forhandler tænke over f.eks Elmåler afgift, samt standby strøm til
de fire af fem BeoPlay produkter (i flere farver) der virker, som indkøbes til priser stort
set uden avance muligheder. Fra det der engang var Bang & Olufsen. Som i dag er et
distributions selskab, tilsyneladende uden garantiforpligtelser for solgte produkter.
Millemis. Nu må du godt tørre dine øjne, og tænke over. Når et LG C7 TV er godt nok
til Bang & Olufsens kunder, er et LG C9 OLED 4K TV med 55" panel, samt en A / V
processor med HDMI 2.1. eARC integreret, også være god nok til dig og mig. Så hvorfor
skulle B&O butikkerne ikke have muligheden for at kunne sælge disse produkter, på
lige fod med ELmuganten og andre, hvis det er nok til at forhandlerne kan overleve. Jeg
vil heller ikke have noget imod, hvis de samme forhandlere vælger et nyt navn, efter dette.