Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#350088
@Spoxy

Det er :s og intet andet, tænker jeg.


P.S.
Peter Pan anser åbenbart sig selv som almindelig og fast kunde (og derved berettiget til rabat)…
…..på trods af at det er 15 år siden han sidst købte noget af B&O.


MM
#350099
Millemis skrev:Peter Pan anser åbenbart sig selv som almindelig og fast kunde (og derved berettiget
til rabat)……..på trods af at det er 15 år siden han sidst købte noget af B&O.

MM
@ Millemis husker af H til. Min seneste B&O handel var Feb 2022. :- )

Intet vare evigt. Jeg måtte skiftet display på min Beo4 Mk. III fra 2006, da det kun
viste streger. Et udskiftning kit kostede 150 kr. Man kan udskifte det selv, det er
ikke særligt vanskeligt.

Billede
Billede
Udskiftning af display på Beo4 fjernbetjening.
Batteridækslet og batterier fjernes - Skru de 4 små skruer ud. Under fanen er også
en skrue. Seks møtrikker fjernes med 5.5 nøgle. Fjern de gamle gummi puder af PCB,
de nye er inkluderet i udskiftning kit. Fjern det gamle display fra fordybningen. Glem
ikke at montere de små nye gummidutter mod aluminium chasseet. Hvis alt er pæn
og ren, tryk det nye displayet i fordybningen og skru det hele sammen igen.

Billede
Af hoejfed
#350109
motorstand indkøbt til theatre ( incl SMI ) 24500 kr. modtager det først på mandag (laaang weekend)
fik jeg fortalt at jeg har fået fantastisk service af BCOPENHAGEN på frb,
da jeg købte min theatre havde jeg jo lyttet og "rørt" som man jo selvfølgelig skal, og undervejs i processen var jeg jo inde på at jeg havde beosound stage koblet med LG og beo one remote og var glad for remoten da den er 100 gange pænere end lg's plastic skraammel.
nuvel jeg bestiller og betaler for theatre, og modtager den 1-2 timer senere, da det passer ind med deres montør, fantastisk service.
vel modtaget begynder jeg at koble den til, men kan ikke få beo one til at "parre", og jeg re-setter det hele 3 gange, og læser hele internettet igennem, for til sidst at finde på bagerste side af internettet, at mit LG tv ikke er kompatibelt med theatre (C9) som det eneste i den serie som som jo er kompatibelt med stage+beo one+LG.
jeg går ned i butikken næste dag og begræder min oplevelse, og har ikke lyst til at beholde theatre hvis ikke jeg kan bruge min beo one, og har heller ikke behov for at købe et nyt OLED tv for at få det ttil at spille ? what to do.
min sælger var ikke i butikken på dette tidspunkt men vil blive ringet op af ham næste dag (lørdag).
lørdag frokost bliver jeg ringet op af sælger som rigtig gerne vil finde en passende løsning så jeg kan beholde mit theatre og bruge min beo one, på mandag.
mandag taler jeg igen med sælger som spørger ind til om jeg kan acceptere at, hvis han's montør nu kommer forbi og henter mit LG C9 og at han så stiller 1 stk LG C1 (kompatibelt ) om det kunne være en løsning.
og det blev det.
var det go' service, det tror nok det var.
#350113
Tillykke - vi venter spændt på, hvad du så synes, når den er i gang….og billeder.

Kan iøvrigt varmt anbefale, at du tilslutter nogle BL bagtil - det er næsten lige meget hvilke.

MM
#350114
Har i dag ryddet op på loftet og - ved gud - der samler sig meget i løbet af 25 år, når man har plads……og elsker at gemme kasserne fra det indkøbte.

@Peter Pan
Se hvad jeg fandt - jeg tror faktisk at det var en kasse der flyttede med fra det sted, vi boede før.
59A20A12-AA7D-4430-B6FC-7891EE62FEB8.jpeg
59A20A12-AA7D-4430-B6FC-7891EE62FEB8.jpeg (2.96 MiB) Vist 677 gange
MM
  • 1
  • 313
  • 314
  • 315
  • 316
  • 317
  • 326