Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#344231
Peter, jeg er jo nødt til at lave lidt information om Neo produkterne som modsvar ...
¨
Du har jo Hall produkterne med i alle dine billeder og udtaler også nu, at du ser det som en bedre løsning - du laver jo reklame for Hall

Jeg forsøger derfor at vise, at der også er andre produkter :)
#344235
Peter Pan skrev: 6. aug 2022, 10:24 Rudi, jeg ser ingen tegning ?. Kun jeres reklame. :((

Billede
Dette ser jeg også som en bedre løsning for de fleste,
selv om man må dreje skærmen manuelt.
Neo TV produktet kan også give lyd på B&O højttaleren via power link og den kan - som ekstra - betjenes med din B&O fjernbetjening - eks Beo4 eller Remote one.

Desuden kan den dreje og vippe med højttaleren - præcis som Beovision 7 kan.

Hvis man har brug for det, så er det en bedre løsning - set med vores øjne.
#344241
Hvis man IKKE har behov for at sætte den på en Beovision 7 stand, men "bare" vil have B&O lyd på sit TV (LG, Samsung, Loewe, Sony eller Philips) kan man anvende denne løsning (som også er billigere).

Man kan stadig betjene det hele med en Beo4 eller Remote One
Vedhæftede filer
Neo TV - sammenkobling af produkterne.png
Neo TV - sammenkobling af produkterne.png (1.33 MiB) Vist 740 gange
#344243
Torben Rasmussen skrev: 24. jul 2022, 08:20 [mention]NeoMesteren-Rudi [/mention] Hvor det passer OK med emnet, så vil jeg gøre opmærksom på, at det ikke er tilladt for forhandlere at reklamere for deres produkter her i Forum. Du er meget velkommen til at deltage i debatten, men vi kan ikke tillade at du linker til egne produkter eller bruger Forum til at promovere produkterne.

Jeg har i første omgang kun fjernet links fra dine indlæg, men teksten i flere af dem er også på grænsen til hvad vi kan tillade ift. din rolle.
Jeg tror du har mere held med de samme reklame indlæg på BeoWorld.
#344286
NeoMesteren-Rudi skrev: 6. aug 2022, 09:27
Peter Pan skrev: 5. aug 2022, 19:38 @ Rudi. (og tilkobler Neo Radio)
Du må du kreere en connection tegning over dit forslag.
En tegning siger mere end mange ord.

Når du er færdig, må du sove godt.

Billede

Efter at have sovet godt :)

Læs mere her
https://neomesteren.dk/produkter/neoradio
Hej Rudi

Er der dér tale om to produkter - det virker lidt uklart?
Hvorfor to billeder?
Hvordan forholder det sig, hvis man har linkrum tilknyttet til de nævnte B&O-produkter?
Er lytning hhv betjening muligt derfra?

MM
Senest rettet af Millemis 7. aug 2022, 21:34, rettet i alt 3 gange.
#344287
Peter Pan skrev: 6. aug 2022, 15:23
Torben Rasmussen skrev: 24. jul 2022, 08:20 [mention]NeoMesteren-Rudi [/mention] Hvor det passer OK med emnet, så vil jeg gøre opmærksom på, at det ikke er tilladt for forhandlere at reklamere for deres produkter her i Forum. Du er meget velkommen til at deltage i debatten, men vi kan ikke tillade at du linker til egne produkter eller bruger Forum til at promovere produkterne.

Jeg har i første omgang kun fjernet links fra dine indlæg, men teksten i flere af dem er også på grænsen til hvad vi kan tillade ift. din rolle.
Jeg tror du har mere held med de samme reklame indlæg på BeoWorld.
@Peter Pan

Nu strammer du den :((
Jeg synes at du skulle teste Rudi’s løsning (og forøvrigt også Hall Audio’s) derhjemme og så komme med en vurdering der ud fra.
Tænk dog også på, at folk har forskellige setups og forskellige behov!!!

Mit slav på tasken - uden at have testet Rudi’s to løsninger endnu - er at der nok er behov og kunder til begge firmaers (iøvrigt ret forskellige) produkter.

Iøvrigt er radio-løsningen (som endnu ikke er kommet) et helt tredje produkt…..til et andet behov.

MM
#344290
Det bestemmer du jo heldigvis ikke!
Få ikke alt for voldsomme ejerfornemmelser over denne tråd.
Blot fordi du har startet den, betyder det jo ikke at du har censur-ret.

MM
#344296
Millemis skrev: 7. aug 2022, 21:24
NeoMesteren-Rudi skrev: 6. aug 2022, 09:27
Peter Pan skrev: 5. aug 2022, 19:38 @ Rudi. (og tilkobler Neo Radio)
Du må du kreere en connection tegning over dit forslag.
En tegning siger mere end mange ord.

Når du er færdig, må du sove godt.

Billede

Efter at have sovet godt :)

Læs mere her
https://neomesteren.dk/produkter/neoradio
Hej Rudi

Er der dér tale om to produkter - det virker lidt uklart?
Hvorfor to billeder?
Hvordan forholder det sig, hvis man har linkrum tilknyttet til de nævnte B&O-produkter?
Er lytning hhv betjening muligt derfra?

MM
Hej MM

Du er velkommen i Herning, hvor vi bor.

Jeg kan gennemgå produkterne sammen med dig og du kan høre om fremtidige produkter, som teamet udvikler på.

Niveauet på denne råd er efterhånden - i billeder og sprog - blevet for lav i niveau til at jeg vil skrive mere her.

Du er meget velkommen

Hilsen Rudi
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 326