Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af MichaelA
#314208
Omkring snakken i relation til Beovision Eclipse, her er jeg ikke i tvivl om at den nuværende model (som også er på kampagne lige nu) er et godt køb for mange. Jeg selv afventer dog den nævnte MKII, som jeg håber snart lander i butikkerne med et LG CX display på toppen😀
Brugeravatar
Af bendix
#314216
MichaelA skrev: 13. maj 2020, 15:27 Omkring snakken i relation til Beovision Eclipse, her er jeg ikke i tvivl om at den nuværende model (som også er på kampagne lige nu) er et godt køb for mange. Jeg selv afventer dog den nævnte MKII, som jeg håber snart lander i butikkerne med et LG CX display på toppen😀
Det bliver meget interessant fordi rygtet går på at det bliver en anden Souncenter som bliver mere universal til påsætning af skærme oven på 😊
Brugeravatar
Af Millemis
#314227
Mon ikke rygtet går på, at der bliver lanceret et beslag, som muliggør montagen af LG CX’erne.
Den nuværende udgave af LG’et er/var jo et, der blev lavet specielt til B&O’s SoundCenter.
Jeg er rimeligt sikker på, at der ikke bliver mulighed for andre tv end LG’s.

MM
Brugeravatar
Af bendix
#314276
Rasmus Larsen skrev: 14. maj 2020, 14:02 Bendix:

Jeg har ikke set Drive to Survive på Netflix, men har jeg forstået det korrekt sådan her?
- Sæson 1 viser DD+ i din B&O app
- Sæson 2 viser TrueHD i din B&O app

I så fald ved jeg ikke hvad der foregår :D
Jeps præcis- jeg fik dette svar fra Supporten igår

Jeg skrev : Der findes ingen streaming tjenester som benytter Dolby True HD. Det er pt kun muligt på fysiske skiver. Men B&O appen skriver jeg modtager Dolby True HD når jeg ser en film på Apple tv eller Netflix. Nogle film beskrives I appen også som Dolby Digital + som også er det format der kan streames. Hvordan kan appen skrive Dolby True HD ved feks en film fra Apple tv, er det en fejlæsning af af B&O appen?

De svarede
For at svare på dit spørgsmål, så understøtter Stage de fleste Dolby Codeds, inklusive True HD og Digital+. Din Stage understøtter dog, desværre ikke, DTS.

Vi håber at dette hjalp, hvis ikke, må du endelig kontakte os igen.
Med venlig hilsen

Jeg har så præciseret mit spørgsmål- jeg syntes ellers jeg var nogenlunde klar i mælet 😊
Brugeravatar
Af Millemis
#314280
hugosarang skrev: 14. maj 2020, 12:57
Peter Pan skrev: 14. maj 2020, 12:25 Billede
O_O
Hvad siger i til - Eclipse Mk II Staffeli version (Made in Korea).
Er det en ny version af eclipse sammen med tv ?
Nej, det er en ‘Peter Pan-tegner-og-fortæller-and’!

Man har længe kunnet købe en stafelistand til Eclipsen.
https://www.stbbrackets.co.uk/en-GB/pro ... asel-Stand
Mon ikke den kan bruges....hvis/når der kommer en MK2.
Ellers laver Stbbrackets sikkert en :)

MM
#314307
Jeg synes det er synd, at gå efter så gammelt et panel når de er på 10'eren nu. 7'eren er stadig den generation, hvor folk tæt på LG godt kan finde på at indrømme, at burn-in var et større problem end det er på 8- og 9-modellerne.
#314314
Torben Rasmussen skrev: 15. maj 2020, 08:59 Jeg synes det er synd, at gå efter så gammelt et panel når de er på 10'eren nu. 7'eren er stadig den generation, hvor folk tæt på LG godt kan finde på at indrømme, at burn-in var et større problem end det er på 8- og 9-modellerne.
Ja du har ret, men er bare i tvivl om soundcenter bliver bedre end den den der er .
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 326