Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#313391
Det er vel altid rart med en second opinion :p

Stage...god eller dårlig?
Her hjælper vel kun en lytter eller to.

Eclipse....forældet?
Jo, skærmdelen er vel - alt efter, hvad man vil bruge den til.
Jeg mener - selvom der findes nyere skærm-/tv-dele - er den stadigvæk fremragende.
SoundCenter-delen - den er bestemt ikke forældet!!!
Hvis ikke lige man savner et fuldt Atmos-certificeret setup, findes der nok ikke noget (nyere) bedre hhv noget der har tilsvarende muligheder.

Det sagt....så er der nok nogle, der mener anderledes.
Måske kan de samme spørgsmål i endnu en tråd kan give anledning til en ‘third opinion’ :D

MM
#314057
Fra Bang & Olufsen 7.5.2020.

I en begrænset periode: Beovision Eclipse 55” inkl 5 års garanti fra kr 50.000 i stedet for fra kr 63.700. Eller 1.389 pr. md. rente- og gebyrfrit.

Beovision Eclipse 65” inkl 5 års garanti fra kr 75.000 i stedet for fra kr 91.200.
Eller 2.083 pr. md. rente- og gebyrfrit.
Af Emilos88
#314152
For nogle måneder siden havde frederikhavn B&O Eclipse mk2 på hjemmesiden. Men er siden taget af.

Og jeg kan ikke få noget ud af de butikker jeg køber fra, fordi de hører ingen ting fra B&O, men den nuværende kampagne på Eclipse er kun i Maj, så måske at det er tæt på, måske slet ikke, ingen ved det, alle tale om det ;)

En B&O butik på Instagram skrev at de var klar til forudbestillinger på Harmony 88",

Og forhandlerne har fået priserne på CX/GX/ZX så jeg tror så snart at ZX fysisk er i butikkerne, så er Harmony 88" klar.
Brugeravatar
Af bendix
#314154
BO Copenhagen sælger LG CX med Beosound Stage og BeoRemote One BT som en samlet pakke, jeg skrev med en ret frustreret bruger på B&O teknisk Forum igår. Han kan ikke få det til at virke fordi at den app der kræves ikke er i LG Content Store. BO Copenhagen har åbenbart set bort fra de retningslinier forhandlerne har fået om at afvente salg. Nogle her som ved hvornår B&O appen kommer i LG Content Store?
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 326