Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#317610
Peter Pan skrev: 6. aug 2020, 08:46 'Beosound Balance' - (Stono som sd2100 omtaler), eller Beosonic som i ovenstående tekst.
Nogen her der vil skrive under på at dette er = to traditionelle adskilte lydsignaler = Stereo ?
Nej, og det er heller ikke ment som sådan!
Hvornår forstår du det endeligt?

MM
#317629
Ja, vi er jo efterhånden blevet tvunget til at høre den samme 78’er plade fra din samling her på tråden.
Fint med mig, hvis det er sådan noget, der kan få dig op i fart.
Men diktér venligst ikke mig - eller andre - hvordan de skal bruge/lytte til musik.

;;)
MM
#317630
@ Millemis. Du lytter jo aldrig til musik. :p

Sony WH-1000 familien er længe blevet karakteriseret som en af de
allerbedste trådløse hovedtelefoner med aktiv støjreduktion.
Nu annoncerer Sony så 4. generation af hovedtelefonerne WH-1000XM4.

Måske noget for dig Millemis.
#317648
Det er måske den dårligste timing jeg har hørt om længe. Før dét var det en frisør havde tænkt sig at åbne sin butik for første gang én dag efter nedlukningen trådte i kraft.
Brugeravatar
Af Millemis
#317973
....ja, og også grund nok til, at jeg tog del i den diskussion :)

Iøvrigt er dit billede et godt eksempel på, hvordan man IKKE bør gøre det, hvis man bruger en BV Harmony som audio-processor og det antal højtalere.
Der er ikke noget, der hedder 5.1.4 dér - hvilket egentlig burde være klart, hvis man har læst tråden.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#318002
Torben Rasmussen skrev: 17. aug 2020, 16:09 Også lidt sjovt, at det udelukkende er udgåede højttaler-modeller, som er med i billedet ;)
Det er da, hvad man kunne forvente af Peter Pan.
Bemærk dog, at der ikke er nogle Pentaer med dér :D
Og med den hundedyre 88” LG-skærm var der nok heller ikke råd til andet :p

Og selv med disse lidt ældre højtalere kunne man lave en yderst fornuftig opstilling/løsning.........hvis man kender og forstår at udnytte mulighederne i det BS4-baserede system som BV Harmony indeholder.

https://bangolufsenassistentgohe.blob.c ... s_2004.pdf

MM
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 326