Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Viggo Helbo
#295214
Kære B&O

Det er altså letter sagt end gjort!
Vedhæftede filer
B&O Connection Hub Salgsannonce
B&O Connection Hub Salgsannonce
Skærmbillede 2019-03-25 kl. 09.02.00.png (134.05 KiB) Vist 2087 gange
Af Viggo Helbo
#295216
Kære B&O.

Det er altså .....lettere sagt end gjort
Vedhæftede filer
Salgsannonce  / B&O Connection Hub
Salgsannonce / B&O Connection Hub
Skærmbillede 2019-03-25 kl. 09.02.00.jpg (93.49 KiB) Vist 2087 gange
#295248
Dårligt nyt fra B&O her til morgen. De nedjusterer og peger på salg af TV som en hovedårsag.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1553585479

Når man kigger på det nuværende modelprogram, så er der kun to modeller og de er begge ved at vise træthedstegn. Jeg undrer mig over, at vi ikke har hørt rygter om en ny tv-model fra B&O? Hvorfor skulle BV10/11/14 designet udfases? :((
Brugeravatar
Af Peter Pan
#295255
Det er sku trist, men hvad havde de forventet. Tavshed i mange måneder - Salg at tv fra 2017.
Det seneste jeg læste, BeoSystem 4's PUC kode opdatering, skulle ikke mere blive opdateret.
Som Beofan gennem mange år, føler jeg virkeligt B&O's ledelse svigter.
Af Granly
#295256
Ud fra en ganske almindelig økonomisk vurdering, så virker B&Os forklaring ud fra de tilgængelige informationer meget meget spinkel. Det er vel en ulogisk handling, hvis forhandlerne nedsætter deres lagerbeholding i en sådan grad og stadig forventer et normaliseret salg. En så dramatisk nedsættelse af lagerbeholdningen må jo enten indikere en voldsom presset likviditet og eller en forventning om et mindre salg. At B&O forventer at de vi opretholde deres salg efter en så tydelig indikation fra forhandlerledet virker næsten komisk.

Tror man virkelig trænger til at komme ud af vildfarelse og komme med konkrete handlingsforslag til at få skuden vendt og ikke kun "oppe" i tiden ledelsesmæssige fraser.
#295273
Hej Viggo. Skal det forståes sådan at der er fin lyd, blot kan den ikke justeres? Du kan prøve at par hurtige ting for at se om de hjælper. At tilslutte f eks dine 2 beolab 8000 direkte i powerlink out splitter på connection hub og på den måde udelukke at det er beolab 2 der ikke lader lydstyrken ændres. At lære connection hub volumen fra en anden fjernbetjening, evt fra soveværelse tv, familie, nabo eller hvor du nu kan låne en anden fjernbetjening. Og på den måde udelukke at det er LG fjernbetjening den ikke vil arbejde med.

Jeg har selv en connection hub som dog ikke er tilsluttet endnu. Men som du selv er inde på burde det være meget simpelt at få til at virke, men måske der går noget galt når signalet går i beolab 2 og ikke direkte i højttalerne.
Af Emilos88
#295288
Rasmus Larsen skrev:Dårligt nyt fra B&O her til morgen. De nedjusterer og peger på salg af TV som en hovedårsag.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1553585479

Når man kigger på det nuværende modelprogram, så er der kun to modeller og de er begge ved at vise træthedstegn. Jeg undrer mig over, at vi ikke har hørt rygter om en ny tv-model fra B&O? Hvorfor skulle BV10/11/14 designet udfases? :((
Der har længe gået rygter om et opdateret Horizon når de nuværende er udsolgt.

Men hvis du mangler et rygte, så kan jeg fortælle dig at der kommer et 77" og et 88", ikke Eclipse men en ny model. Bliver ikke billig. Mulighed for at se billieder forhåbentlig om nogle få måneder. Lancering til efteråret.

Tænker ikke at det er et tv, men på B&O facebook teaser de et nyt produkt til lancering den 6 April.

Og Torben har jo også hørt at der kommer en soundbar,

Lad os se om 2019 ikke bliver et godt B&O år :)
Brugeravatar
Af Peter Pan
#295300
Det hele er ret enkelt. Der kommer LG tv i B&O butikkerne samt WiSA usb dongle.
Vupti butikspersonalet kan demonstrer trådløs lyd, til aktive BeoLab højttaler, og det
koster ikke Bang & Olufsen en krone. Vent bare og se. :p
Brugeravatar
Af Millemis
#295317
Nej, det koster den sikkert ikke en krone.....men de tjener heller ikke fem flade øre på det - for der er sikkert ikke meget udbytte af at sælge 5-6 Receiver 1’ere til folk med gamle BeoLab’s.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#295318
Granly skrev:Ud fra en ganske almindelig økonomisk vurdering, så virker B&Os forklaring ud fra de tilgængelige informationer meget meget spinkel. Det er vel en ulogisk handling, hvis forhandlerne nedsætter deres lagerbeholding i en sådan grad og stadig forventer et normaliseret salg. En så dramatisk nedsættelse af lagerbeholdningen må jo enten indikere en voldsom presset likviditet og eller en forventning om et mindre salg. At B&O forventer at de vi opretholde deres salg efter en så tydelig indikation fra forhandlerledet virker næsten komisk.

Tror man virkelig trænger til at komme ud af vildfarelse og komme med konkrete handlingsforslag til at få skuden vendt og ikke kun "oppe" i tiden ledelsesmæssige fraser.
Det kunne jo også tænkes, at forhandlerne er tilbageholdende med lagerbeholdning af nuværende tv........i forventning om, hvad der måtte være på vej.

MM
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 326