Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#350409
Naboen har netop købt et sæt sorte, og man skal lige huske, at dén variant er med gummihud, som bliver klistret. Hans var godt på vej, men skulle hænge oppe under loftet, så de fik lov at forblive som de var.
Brugeravatar
Af Millemis
#350422
Torben Rasmussen skrev: 13. mar 2023, 16:01 Naboen har netop købt et sæt sorte, og man skal lige huske, at dén variant er med gummihud, som bliver klistret. Hans var godt på vej, men skulle hænge oppe under loftet, så de fik lov at forblive som de var.
Jeg har ikke gjordt noget ved mine.
Jeg er ret sikker på, at det hænger sammen med om de står/har stået i sollys/varme eller ej.

MM
#350434
Wiffer skrev -
Jeg købte et løst kabinet på DBA, så jeg kunne ordne én BeoLab 3 højttaler ad gangen
(jeg ville ikke undvære god lyd). Så skilte jeg den ene BL3 ad, og flyttede al indmad over
i det nye kabinet. Det tog ca. 45 min., alt i alt.

Så gik jeg ud i haven, med en liter helt almindeligt sprit, og en lille stiv børste. Med lidt
tålmodighed, og knofedt, fik jeg alt gummiet af på ca. 1 1/2 time. BL3, er nu klar til at
blive malet.

Skulle DU have løst opgaven på en anden måde, med held. Så skriv.
#350454
@ Torben. Sandblæsning - Ja én mulighed.

Billede
BeoLab 3 højttaler før sandblæsning, og evt. aflevering til en autolakerer.
Må de to 'skalder' som én BeoLab 3 består af, gøres klar til dette.

Brugeravatar
Af Millemis
#350511
Det der er helt sikkert et lydmæssigt besværligt rum!
Jeg havde nok sat den subwoofer om bagved - og måske endda suppleret med en mere.

MM
  • 1
  • 317
  • 318
  • 319
  • 320
  • 321
  • 326