Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
#297147
alexm86 skrev:Min 2019 LG model har WiSA kapacitet, men hvor kan jeg købe en usb donglen. ?
Det er et spørgsmål vi er mange, der vil være glade for at kunne svare på.
Dette er det eneste, jeg kunne finde.

USB-TX TX-sender med USB-interface. (WiSA Transmitter.)
Dette produkt er i øjeblikket under udvikling.
For at anmode om flere oplysninger, kontakt os venligst.
Danmark Tlf : +45. 40 16 10 20. - Læst her.
NEW 2019 Profusion Short Form Catalogue. Download - https://www.profusionplc.com/brochures.php

LG Innotek WiSA USB-dongle er der blevet snakket om i to år nu. Det minder mig om dengang
B&O annonceret stereo lyd på tv. Jeg købte et Beovision LX 28 "TV med stereodekoder.
Dengang tog det også et par år, før tv-stationerne udsendte stereo-tv-signaler til forbrugerne.
Brugeravatar
Af Millemis
#297189
Hmmmm - man har kunnet købe B&O tranmittere i mange år og andre produkter, der sender via WiSA fra diverse andre producenter.
Mon ikke det bare er et spørgsmål om, at LG ikke fokuserer ret meget på denne mulighed.
The WiSA Organisation kører en kæmpe pr-kampagne for tiden og prøver at holde sig på markedet.
For potentielle nørder er de 8 kanaler ikke nok (de vil ha’ Atmos) og så længe man ikke kan kombinere trådløse og trådbårne kanaler med den løsning, er der ikke meget brug for den blandt nørder.

I stedet for at prale med, at de nu har så og så mange medlemmer i organisationen, burde de måske - i samarbejde med en eller to producenter - koncentrere sig om at få en færdig løsning på markedet...........som folk kan købe og bruge.
Jeg tænker, at B&O har gjordt nok for at hjælpe dem - nu må de vise, om de også kan bruges i ‘mainstream’-segmentet.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#297193
Billede
"Vi er glade for, at WiSA-medlemmer deltager i HIGH END i München i denne uge
for at vise, hvordan vores teknologi driver den næste generation af premium-lyd til
smarte enheder og hjemme underholdnings systemer," siger Tony Ostrom, formand
for WiSA. - Tryk her.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#297196
Du er jo tættere på Munchen end jeg, så det får vi vel at se ;-). Glemme ikke at B&O's
WiSA løsning forsvinder med det sidste ægte BeoVision tv B&O har fået produceret.

BilledeFoto af beovox141.
Brugeravatar
Af Millemis
#297200
De omkring hundrede kan vel ikke være afgørende!
Se bare at komme afsted - det kunne jo være, at de giver sådan en 110% WiSA Ready-ambassadør en dongle som tak for de tusindvis af indlæg herom.

Hvordan skal det forstås?
Mig bekendt er der support for WiSA i Eclipse og mon ikke Harmony har det?
Hvorfor skulle de da holde op med det?

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#297206
Fordi B&O er nødt til at spare hvor de kan. Lad os nu hører hvor godt
eller skidt LG Innotek WiSA USB-dongle systemet løser opgaven med
'den næste generation af premium-lyd til hjemme underholdnings systemer.'
Brugeravatar
Af Peter Pan
#297210
@ Torben
Af en eller anden grund har du hele tiden benægtet at LG Innotek WiSA USB-dongle
systemet vil komme til at fungere. Hvorfor indtager du denne holdning. ? Når det kun
er et spørgsmål om tid før vi vil se resultatet. Mener du hele verdens pressen er fulde af løgn. ?
Brugeravatar
Af Peter Pan
#297211
@ Millemis
Hvorfor i alverden skulle B&O lade en WiSA transmitter indbygge i Harmony Sound
Centeret, når muligheden er en LG Innotek WiSA USB-dongle i LG C9 77" TV'et.
Vent til engang i oktober, så ved vi det.
#297215
Peter Pan skrev:@ Torben
Af en eller anden grund har du hele tiden benægtet at LG Innotek WiSA USB-dongle
systemet vil komme til at fungere. Hvorfor indtager du denne holdning. ? Når det kun
er et spørgsmål om tid før vi vil se resultatet. Mener du hele verdens pressen er fulde af løgn. ?
Hvad fabler du om? Jeg har på intet tidspunkt ytret, at deres system ikke virker. Jeg har prøvet det ved flere lejligheder, så dét der har du drømt. B&Os implementering er dog mere avanceret og indeholder up/downmixing af kanaler, hvilket LGs løsning ikke gør. B&O har én gang fået WISA til at virke via deres egen lydløsning i Eclipse, så hvorfor skulle Harmony ikke kunne benytte samme løsning?
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 326