Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#309943
Rasmus Larsen skrev: 6. feb 2020, 06:20 Millemis: Har du nogle saftige detaljer om version 2?
Beklager......men jeg er hverken journalist eller Peter Pan, så - selv hvis jeg havde det - ville jeg nok forblive tavs, indtil en officiel lancering.
Er der ikke nok hhv noget at hente på Beoworld-tråden/Peter Pan’s link til at holde rygtegryden i kog 8-)

P.S.
Hvis man tænker konceptet for BV Harmony, kan man vel sjusse sig frem til noget af, hvordan en Version 2 kunne være.
N.B.
Forvent ikke at det bliver billige af den grund....samlet set!

P.P.S.
Jeg har heller ikke nogle ‘saftige detaljer’ om BS Balance :p

MM
#309949
Så en umodificeret LG C-skærm ovenpå med softwaren til BeoRemote mv. Men har man så mulighed for at udskifte til fremtidige LG C-modeller? :)


Certified Product: Wireless Speaker
Model Designation: Beosound Balance
Date of Issue: November 14, 2019

Det er jo i sig selv saftigt nok.

Mit gæt er en højttaler på en pind, der vha. lydbølger kan balancere sig selv. Det betyder, at den til enhver tid skal spille musik. Brænder tampen? :D
Af sd2100
#309950
Rasmus Larsen skrev: 6. feb 2020, 10:33 Så en umodificeret LG C-skærm ovenpå med softwaren til BeoRemote mv. Men har man så mulighed for at udskifte til fremtidige LG C-modeller? :)


Certified Product: Wireless Speaker
Model Designation: Beosound Balance
Date of Issue: November 14, 2019

Det er jo i sig selv saftigt nok.

Mit gæt er en højttaler på en pind, der vha. lydbølger kan balancere sig selv. Det betyder, at den til enhver tid skal spille musik. Brænder tampen? :D
Man kunne desværre nok frygte, at det bliver en underligt produkt ala Beosound Edge :s .
Men, måske skal vi bare være positive og lade sig overraske :)
#309958
Peter Pan - den dér er allerede ‘opfundet’ - og standen er vel fra STBbrackets.

Hverken den eller noget andet nyt, der kommer fra Struer vil interessere dig.
Men pyt - man er vel traditionalist og kan fint klare sig med et sæt Xeo-kasser eller to :s

Why worry?

MM
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 326