Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#346928
@ Torben Rasmussen. God ide at vente lidt endnu. :)

Billede
Foto af Biker.

BeoMedia skriver -
Jeg har læst alle indlæg med stor interesse. I begyndelsen var jeg virkelig
begejstret for produktet, og udover at teatret tilbyder et flot B&O-look og stærk
centerkanalydelse (for ægte fordybende lydkonsensus ser det ud til, at du har
brug for den konventionelle mængde højttalere omkring dig), vil det give dig let
brug med den B&O fjernbetjening, vi alle er vant til.

Jeg begynder dog at blive mindre begejstret:

1) Teatret er begrænset til at blive styret via appen. Appen er utrolig buggy og
at dømme efter nogle af rapporterne herinde forhindrer den produktet i at fungere
efter hensigten. Ikke den brugervenlighed, jeg havde håbet på.
2) Kontrol – kan fungere med BeoRemote One, hvis den er parret med det
korrekte panel. Men menuerne er stadig ikke B&O. Jeg kan leve med det sidste,
men alligevel.- Læs meger mere Her.
Brugeravatar
Af Millemis
#346948
Alle indstillinger/konfigurationen og eventuelle ændringer deraf foregår via app’en - hvordan skulle det ellers være, når produktet er beregnet til brug med ethvert nyere tv!
Er disse først lavet og bruger man et kompatibelt LG-tv, betjenes setup’et i daglig brug med Beoremote One/BT……som ved tidligere B&O/LG løsninger.
Om app’en er ‘buggy’ skal jeg lade være usagt - det havde vel været bedre, hvis BeoMedia havde skildret egne erfaringer fremfor at henvise til ‘nogle af rapporterne herinde’.
Jeg vil nok vove at påstå, at de bugs, der måtte være, nok snart vil blive udbedret.
Der er i hvert fald mange Theatre-ejere, der ikke lader sig forstyrre af dem.

Mht ‘menuerne’ - mon ikke der menes menuerne på LG-tv’et, apps osv.
Her skal man nok ikke forvente en ændring - det har jo været sådan siden det første samarbejde med LG, BV Eclipse.
Og det lader til at BeoMedia kan leve med det.
Husk….nyere B&O-kunder kender slet ikke andet.
Personligt vil jeg nok ikke se meget til dem, da min hovedkilde (udover lige tv-tuneren) er et AppleTV og en Bluray-spille…..og disse lader sig jo betjene med B&O remoten, sådan som vi har været vandt til i årtier efterhånden.

Edit!
Hvis jeg tænker på et - som Peter Pan siger det - rigtigt B&O-tv (hans eget BV7/MK3), ser jeg ikke meget til en B&§O brugerflade.
Som vi så ofte har hørt om, er P.P.’s BV uden indbygget tuner dvs han bruger og ser en ekstern Yousee-boks med dens egen brugerflade det meste af tiden.
Skulle han en gang i mellem bruge tv’ets indbyggede DVD-afspiller, er det heller ikke B&O-brugerflade, han møder dér - det var vist en Panasonic (med dens skærmmenuer), der var déri dengang.

For mig er det vigtigste ved en B&O-tv-løsning at den/alt kan betjenes med en B&O remote!

MM
Senest rettet af Millemis 11. nov 2022, 11:55, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af seepe
#346964
Torben Rasmussen skrev: 9. nov 2022, 22:26
ozcanp13 skrev:Hvornår kan vi forvente en review af Beosound Theatre i Flatpanels?
Der er ikke umiddelbart planer om at tage den ind pt.
Øv bøv, det havde jeg ellers set frem til.

Har så stor tiltro til jeres test, så hvis I gav Beosound Theatre en god anmeldelse, så ville jeg købe den!
#347342
Det danske mærke Bang & Olufsen blev grundlagt i 1925.
Og lige siden er de danske designere kendte for deres
bemærkelsesværdige design.

Billede
Bang & Olufsen - Beosound 1 passer ind i ethvert miljø. Den er fremstillet af aluminium,
formen minder lidt om en raket. Resultatet af dette mesterværk er en karakteristisk 360°
lydoplevelse. Beosound 1 kan køreet har batteri, så du kan lade den være trådløs i 16 timer.
TEST: B&O Beosound 1. - Læs her.
Brugeravatar
Af seepe
#348126
Ja god bedring Peter, har savnet indlæg i denne tråd, tænkte om der er sket dig noget, det er der så, øv.

Pas nu på dig selv og god jul til dig og dine kære
  • 1
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 326