Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
#303900
Billede
Tid & sted - Copenhagen HighEnd 2019 afholdes i weekenden 26-27.
Oktober på Clarion-hotellet ved Københavns lufthavn.
Lige ved Terminal 3, Metro og togstation. Lørdag d. 26/10 kl. 11-18. -
Søndag d. 27/10 kl. 11-17. Indgang:125 kr. Billetter kan købes i døren.
Se deltagerlisten her - https://cph-highend.com/
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303915
Bang & Olufsen
Tag med os på rejsen ind i en verden af fantasi, kreativitet og formfuldendt håndværk.
For Bang & Olufsen er fremstillingsprocessen en magisk transformation, en alkymi.
Hvordan forvandler du en lille spirende idé til en oplevelse, der kan deles med alle ?
Læst her.

Billede
Brugeravatar
Af Millemis
#303936
Peter Pan skrev:Bang & Olufsen
Tag med os på rejsen ind i en verden af fantasi, kreativitet og formfuldendt håndværk.
For Bang & Olufsen er fremstillingsprocessen en magisk transformation, en alkymi.
Hvordan forvandler du en lille spirende idé til en oplevelse, der kan deles med alle ?
Læst her.
Nej, det her - du er jo mere til hifimesser med receivere og andet highend-hardware-grej :(
Ikke noget med alt det B&O-plat hos dig.....det får dig jo bare til at gabe.

Og undskyld at jeg glemte at citere :p

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303941
@ Millemis. Nye farver & ligegyldige ord floskler. Mener disse floskler er mangel på bedre,
f.eks. et Beo- surround processor/ tilslutnings panel = et anden generations Sound center.

Jeg havde heller set en surround processor integreret i et TV, som tidligere. Men det er der
ikke plads til + de nye EU regler for strøm forbrug, gør at næste generation af en sådan
enhed, er nødt til at være en selvstændig enhed.

Jeg kan så frygte at Bang & Olufsen mener at tiden er over for 5.1 / 7.1 surround systemer.
Derfor er jeg nysgerrig, og følger med i hvad andre producenter finder på, nu hvor der endeligt
er taget hul på, at TV lyd har været alt for ringe i alt for mange år.

Men jeg føler mig også heldig fordi, den surround processor der er indbygget i BV 7 Mk III
matcher de ældre film jeg streamer fra Netflix. <B
Måske det ender ca. sådan. -

Billede
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 326