Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#310378
Bare bøvlet hva’.
Andre skriver, at - hvis AppleTV’et er tilsluttet til LG-tv’et virker det (via CEC).
Jeg har ingen mulighed for at teste!
Hvad med de farvede knapper (grøn og gul), som virker ved PUC-opsætninger?
Virker de på noget tidspunkt hos dig?

MM
Brugeravatar
Af bendix
#310379
Ja egentlig, det er ret bøvlet at trykke på 4-5 knapper efter kildevalg for at betjene kilden. Jeg forventer ikke det er måden at gøre det på.

Jeg har ikke adgang til PUC, men tilslutter jeg Apple tv direkte til stage, så kører det fint. Men der går så desværre 5-10 sekunder før selve enheden aktiveres
Brugeravatar
Af bendix
#310380
Men når jeg går fra Apple tv til tv, så styrer fjernbetjeningen direkte tv’et. Den anden vej virker ikke ordenligt. Så skal jeg gå fra stue på BeoRemote til hjemmebiograf. Så kan jeg styre Apple tv’et. Men kildevalg fra BeoRemote fungerer upåklageligt.
#310382
Metadata i Beovision Harmony lydtilstand -
Millemis skrev:Det er en funktion, der blev annonceret, men endnu ikke frigivet.
Hvordan det vil blive implementeret ...og hvornår - og hvis det overhovedet - frigives, vides ikke.

MM
Her er så mit bud. -

Billede
#310387
Ja Torben, og selv om det nok bliver dyrt kommer det ikke i nærheden af det
LG rulle - tv hun forelskede sig i sidste år. Men vil kunne give fruen den samme
funktion, at hun kan se sine blomster i vinduet, når hun ikke ser tv. <B
Brugeravatar
Af Millemis
#310400
Torben Rasmussen skrev: 17. feb 2020, 17:24 Det er rulle-TV uden rul!
Tv med indbygget hæve/sænke-funktion.
Hvor ‘forsvinder’ tv’et hen?
Kunne være spændende at vide, hvordan Peter Pan har tænkt sig bagsiden.

Måske kunne vi få en tegning af den :s

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#310408
Den er god med dig.....hvor sidder hæve/sænke-mekanismen, hvordan fungerer det, hvordan ser det ud?

Og hvad gør man, når det drejer sig om et 77”-tv.....det kan vel næppe ‘gemmes’ på samme måde.
(Eller mener du, at den kun skulle komme i en Peter Pan Special Edition til dit brug = 55”?

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#310409
Peter Pan skrev: 17. feb 2020, 18:07 Ja Torben, og selv om det nok bliver dyrt kommer det ikke i nærheden af det
LG rulle - tv hun forelskede sig i sidste år. Men vil kunne give fruen den samme
funktion, at hun kan se sine blomster i vinduet, når hun ikke ser tv. <B
Tag et billede af blomsterne.....og lad tv’et vise det, når hun ikke ser tv :p

MM
#310411
Hæve/sænke-mekanismen er vel den samme type, som på Harmony. Højttaleren svinger bare ikke rundt.

Fru Pan kan blot nikke OK til indkøb af Harmony, så kan hun igen se sine blomster - forudsat, at de står højt nok til, at en 65" ikke dækker for dem når den står i gulvhøjde.
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 326