Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af bromberg
#302694
Beoremote one og oled c9 - hvad forventes beoremote at kunne ud over at skrue op og ned for kanaler og lyd?
Hvis man smider en beosound stage på et c9 har man så yderligere fordele og vil beoremote kunne understøtte andre b&o højtalere?
Brugeravatar
Af Millemis
#302696
Du kan - med fordel - gå to sider tilbage i denne tråd og få svar på (noget af) det, du spørger om.
Jeg spurgte og Christian Klit svarede!

En BROne kan parres med op til flere af B&O’s lydsystem og dermed styre disse........hvis det er det, du mener med ‘understøtte andre B&O højtalere’?

MM
Af cklitdk
#302701
Millemis skrev:Du kan - med fordel - gå to sider tilbage i denne tråd og få svar på (noget af) det, du spørger om.
Jeg spurgte og Christian Klit svarede!

En BROne kan parres med op til flere af B&O’s lydsystem og dermed styre disse........hvis det er det, du mener med ‘understøtte andre B&O højtalere’?

MM
Og hvis det er det der menes, kan jeg tilføje at en Beoremote 1 BT altid kan parres med 8 forskellige bluetooth enheder, og at alle højttalere eller TV der kan styres med BR1BT kan parres med 5 forskellige fjernbetjeninger.
Af kim9460
#303064
KAN MAN DET. B&O motorstand på LG C9.

Leger lidt med tanken om at udskifte Avant NG 55 med en LG C9 55 og genbruge gulv motorstanden hvis det er muligt. Er det lavet før og kan nogen hjælpe med stik / ledningstegning.
Hilsen Kim
Brugeravatar
Af Millemis
#303134
Jeg går ud fra, at du tænker på, at kunne beholde drejefunktionen vha remoten!
Mig bekendt er der ingen, der er lykkedes med det.....selvom der af og til er et par stykker der forsøger.

MM
Af kim9460
#303135
Ja det var det der var tanken. Hvis jeg kunne finde et stik diagram og om den styres af konstant spænding fra a til b eller om det er 0-10v eller anden måde. tænke at en arduion pc kunne klar det meste. Det var lettere for 30 år siden.

Men tak for input :-)
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303188
Monter et NON - B&O tv på VESA- Adapter for
BeoVision 7-32" gulvstand, med denne løsning.

Billede

VESA's adapter er beregnet til VESA 200 x 200 og VESA 300 x 200 fjernsyn
med M6 skruer. Vores VESA-konvertering til BeoVision 7-32" gulvstand har en
række med 10 monterings positioner. Området for lodret justering er 237 mm.
Denne justering er nødvendig, fordi tv-producenter bruger forskellige højder til
VESA-monteringen på bagsiden af tv'et. Vores stativs grænseflade er skruet
fast på monteringspladen i en af de ti positioner. Der findes også VESAs
adapter for BeoSound Stage.

Designet til tv'er med VESA 200x200 eller 300x200 bagmontering. Vi anbefaler,
at bunden af tv'et skal være ca. 550 mm fra gulvet. (Y = 550 mm) -

Læs her. - Download PDF fil - Her.
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 326