Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af BEOVOX141
#296623
Alt, der bruger OCFs certificeringsstandard, kan tilsluttes tv'et og styres fra din sofas komfort.

Det må jeg sige,- alt det man har kunnet med en Beolink 1000 de sidste 20 år , kan man nu også (måske) med LG. Virker det også med IHC Peter/Rasmus ?
:p
Brugeravatar
Af Millemis
#296654
BEOVOX141 skrev: Det må jeg sige,- alt det man har kunnet med en Beolink 1000 de sidste 20 år , kan man nu også (måske) med LG.
En BeoLink 1000 er sikkert bedre til at klø sig på ryggen med end en LG nervøs-remote O-O

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#296673
Peter Pan skrev:Ja ja - Det er da svært at forholde sig til, at et nyt BeoVision tv er et LG C9 TV.
Men det må vi jo lære at forholde os til.
Hvis det var så nemt, så køb da bare en LG/C9......så oplever du nok forskellen på det og et BV Harmony senere.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#296674
@ Millemis
Du er meget velkommen til at beskrive de forskelle du mener der vil være på LG OLED 77" C9
TV panel, og LG OLED 77" C9 TV panel, leveret til Harmony SoundCenter i en LG papkasse.
Brugeravatar
Af Millemis
#296675
Et LG/C9 er nok det bedste valg fra B&O’s side, når B&O skal lave et moderne BeoVision......der indbefatter B&O’s lydprocessering, integreret højtaler-setup, BeoLink Multiroom, BeoRemote-styring og andre gode sager, som man kan forvente af et B&O-produkt.

Men jeg kan forstå på dig, at det som B&O selv bidrager med til dette BV, ikke har din store interesse.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#296688
Jeg har aldrig ville eje et BV. TV med indbygget højttaler(center). Grundet måden Harmony
Sound Center integreres på, ser jeg ingen forskel her. Selv om WiSA systemet viser sig at
virke godt, vil jeg pt. ikke vælge WiSA kompetible BeoLab højttaler, grundet en manglende
WiSA Center højttaler. Jeg foretrækker at vælge mine højttaler ud fra B&O's sortiment, nyt
som gammelt, og har da også anvist en måde at gøre det på. Med et nyt LG 55" C9 eller
C10, vil jeg nok stadig vælge at integrer ICEpower og BeoVox Penta som fronthøjttaler.
Brugeravatar
Af Millemis
#296696
Peter Pan skrev:Jeg har aldrig ville eje et BV. TV med indbygget højttaler(center).
.
.
Selv om WiSA systemet viser sig at virke godt, vil jeg pt. ikke vælge WiSA kompetible BeoLab højttaler, grundet en manglende WiSA Center højttaler.
Det gik da ellers meget godt med din gamle Avant.

Du kan da bare bruge en Receiver 1 - så er vejen fri for at kunne genbruge din BL7-4.


Næ.....alt sammen dårlige undskyldninger for at kunne vende tilbage til din ungdoms drøm, en oldschool A/V receiver O_O

MM
#296703
Jeg hører også en del bortforklaringer . Hvorfor skal center være WISA? Hvor langt væk vil du have den?

Hvor er det i dit setup, at du har blandet nyt med gammelt?
Brugeravatar
Af Peter Pan
#296705
Millemis/ Torben måske er det jeres tur nu.

Jeg har lagt de penge hos B&O, jeg selv kunne stå inde for. Næste gang går de til et tv fra LG. Vedrørende fremadrettet B&O køb. Jeg vil da gerne give et tips videre. Vælge mellem ældre og nyere B&O. - BEST BUY Frederiksværk Tryk her.

Er det ikke nok så vælg en 'vingebasker til dagligstuen' - Læs her.
Brugeravatar
Af Millemis
#296711
Peter Pan skrev:Millemis/ Torben måske er det jeres tur nu.

Jeg vil da gerne give et tips videre. Vælge mellem ældre og nyere B&O. - BEST BUY Frederiksværk Tryk her.
Der er da ikke meget nyere B&O at finde dér.....hvis man lige ser bort fra to BV Avant/55 og én BeoPlay A6.
Jeg er sikker på, at min lokale B&O-forretning er bedre assorteret - og iøvrigt sagtens kan konkurrere på prisen.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#296713
Klart Millemis
Du har utallige gange klaget over hvor tungt det er at slæbe rundt på gamle BeoVision 7
fjernsyn for din lokale B&O-forretning. Så manglede det da bare andet end at du får rabat. :p
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 326