Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#345700
Emilos88 skrev:
Torben Rasmussen skrev: 28. sep 2022, 07:50 Nu ved jeg ikke om det er valnødden eller bronzen, men Bronze Tone koster ikke det samme som standard-versionerne. Den er dyrere. Min aversion kan dog også flyttes over på Gold Tone, som koster det samme som alm. alu og her holder prisen sig identisk.
Standard farverne er Alu, Gold og Sort Anthractie. Disse koster det samme. Alle andre farver er Bespoke, og bliver solgt til Bespoke priser. Derfor ser du prisforskellen.
Den er jeg godt med på. Peter skrev blot i sin billedtekst, at Bronze kostede det samme som de øvrige, og det gør den umiddelbart ikke, hvis du ser på B&Os egen hjemmeside.
#345775
B&O's app ? ? ?.

BroMedia skriver:

I betragtning af at B&O markedsfører BS Theatre som fremtidssikret, undrer jeg mig over
produktets begrænsninger, hvis appen ikke længere er opdateret ?. Kan den justeres lige
så meget, og bruges uden smartphone og B&O app ?. Hvis ikke er det næppe fremtidssikret?
Er nysgerrig efter at høre om dette, hvis nogen ved det. App-afhængigheden er grunden til, jeg
aldrig gik efter en Almond surround-dekoder, da den kun kan styres med en smartphone-app.

Steve skriver:

I sidste ende er dette noget, jeg ikke ville bekymre mig om. Som med alle andre Mozart-
baserede højttalere, så snart du har konfigureret teatret efter din smag, burde der ikke være
behov for yderligere app- eller softwareopdateringer (selvom B&O fortsætter med at levere
løbende opdateringer til både app'en og produktsoftwaren, hvis du vælger at installere dem).
Du kan bruge BS Teatret med en B&O-fjernbetjening uden at skulle bruge appen, men hvis du
har en iOS- eller Android-enhed med B&O-appen installeret, så ville dette i teorien fortsætte
med at fungere længe efter, at B&O holdt op med at levere yderligere opdateringer. Jeg har
mine egne Mozart-højttalere indstillet til ikke at downloade yderligere softwareopdateringer, da
jeg er tilfreds med deres nuværende funktionalitet (jeg vil muligvis gennemgå dette, hvis B&O
leverer ekstra funktioner i fremtiden!). Så for alt i verden opererer mine talere i den samme
(teoretiske) "slut-på-support"-situation, som du beskrev.

Matteventu skriver:

Ud over hvad Steve havde sagt, vil jeg tilføje, at B&O har vist sig villig til at understøtte gamle
produkter i appen og i nyere versioner af appen. Da de udskiftede den gamle Beoplay-app,
overførte de alle produkterne til den nye Bang & Olufsen-app, også produkter, der nu er næsten
10 år gamle, understøttes stadig af appen. Jeg vil sige, at det er sikkert at antage, at hvis de
skulle frigive en ny app eller skulle en ny platform komme på markedet (lad os forestille os, at
Android og iOS ikke længere eksisterer om 10 år), vil B&O følge op med en ny app, der stadig
understøtter hele B&O-porteføljen af deres produkter.

Billede
#345777
Jeg ville nok være mere bekymret for, om jeg i fremtiden vil have råd til at betale for den strøm, som et fornuftigt setup bruger.
Men så kan man da nøjes med at nyde synet af det i stedet 🤣

MM
#345792
@ MM.
Det tror jeg du allerede har taget hånd om, der nede syd for grænsen. Nu der ikke er mere
gas fra Nord Stream 1 til tyskland, sanker du vel brænde i statsskovene, uden sankekort. :p
Ja der er mange måder at spare på.
#345801
Uden brændeovn er der jo ikke megen behov for at sanke……ellers var du nok den første til at gå i skoven med brændekurven 🔥

Så du må nok nøjes med….
7570B377-A173-44FA-9FF0-B709E51E2863.jpeg
7570B377-A173-44FA-9FF0-B709E51E2863.jpeg (45.27 KiB) Vist 758 gange
MM
#345811
Tomas spørger - Er der en løsning til at fastgøre Beosound Theatre
til en BV 7 gulvstand da den officielle desværre er for lav til mig.

En monterings løsninger af LG G2 og Beosound Theatre på Beovision
7- 40" gulvstand.

Billede
BeoVision 7- 40 Adapter til Beosound Theater. - Tryk her. :)
Senest rettet af Peter Pan 2. okt 2022, 22:16, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 326