Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Viksdog
#273928
Hjælp! Giver seriøst snart op! Har philips tv 9002 55 fra 17. Har edifier lun eclips sorround system! Det er forbundet med et optisk kabel, direkte fra fjernsynet.

Jeg kan køre Netflix 5.1 på fjernsynet og spille 5.1 på Playstation 4.! Ligeså vel se film med 5.1 lyd, gennem ps4. Men blockbuster makker bare ikke ret. Hverken på ps4 eller på fjernsynet? ! Jeg kan se, at den smider dolby D ud!?? Men spiller ikke 5.1! Hvad fanden gør sømanden forkert? Ser lige nu 12 strong og der burde der være 5.1 på.! Hjælp! :(
Brugeravatar
Af Pede8000
#273929
Klippet fra deres hjemmeside:

Billede- og lydkvalitet

Avatar Blockbuster Customer Service
Opdateret for 1 måned siden
Følg
Den maxi­male vi­deobånd­bred­de på alle enheder er 8 Mbit og BLO­CK­BU­STER understøtter HD i 720p. Lyden er al­min­de­lig Dol­by 2.0 ste­reo på op til 192 Kbit lyd. Der arbejdes lige nu på at få 5.1. Nog­le æl­dre film kø­rer understøttes kun i SD, og de kø­rer max. 2,5 Mbit.

Hvil­ken bånd­bred­de du ak­tu­elt op­når, af­hæn­ger af ha­stig­he­den på din in­ter­net­for­bin­del­se, og om du be­nyt­ter in­ter­net­ka­bel el­ler WiFi-for­bin­del­se. Hvis du bru­ger WiFi-for­bin­del­se op­når du al­tid den hø­je­ste trå­d­lø­se ha­stig­hed, hvis du sid­der tæt på rou­te­ren, og der ikke er an­den be­last­ning på WiFi net­tet.


Kan det virkeligt passe 2018? ;;)
Brugeravatar
Af Pede8000
#273933
Viksdog skrev:Takker for info! Så det ikke mig, der er tabt bag en vogn! Men alligevel utrolig, når man tænker, at vi lever i 2018 og Netflix levere uhd!
Forstår det ikke. O-O

Her på Flatpanels oversigt over streaming tjenester står der op til 5.1.
Altså det er fra deres hjemmeside, og svaret er 1 måden gammelt. Altså efter opdateringen.

Underligt.
#273948
Pede8000 skrev:
Viksdog skrev:Takker for info! Så det ikke mig, der er tabt bag en vogn! Men alligevel utrolig, når man tænker, at vi lever i 2018 og Netflix levere uhd!
Forstår det ikke. O-O

Her på Flatpanels oversigt over streaming tjenester står der op til 5.1.
Altså det er fra deres hjemmeside, og svaret er 1 måden gammelt. Altså efter opdateringen.

Underligt.
Hmm, gad vide om de har ændret det efter den nye tekniske platform. Det skal vi da lige have fulgt op på.