Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Link
#271632
Hej, jeg har prøvet at sætte mine beolab 17, sammen med mit LGB7, men det fungerer ikke.

Har købt et B&O connection hub og et optisk kabel. (plus et ekstra powerlink kabel).

Har prøvet powerlink kablet som hører med hubben, til at forbinde b17 højtalerne.

Det optiske kabel har jeg brugt til at forbinde hubben og fjernsynet.

Hvad mangler jeg/gør jeg forkert? Mange tak på forhånd.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271633
Jeg mener bestemt en anden tråd , forklarede at du ikke kan fordi remote kører via BlueTooth. Du kan dog kontrollere de vigtigste funktioner via IR , da dette stadig understøttes, jeg kan ikke huske hvordan du kommer frem til det, eller om det noget du henter ned eller men så kan du styre en del funktioner, når remote kommunikation ændres til IR.

edit: Sorry, svar totalt hen i vejre,t havde jeg læst nærmere og set sektion, så havde jeg nok ikke svaret .
Senest rettet af bbplayer 15. maj 2018, 22:55, rettet i alt 1 gang.
Af Link
#271636
Nej det tror jeg ikke.. Har prøvet at sætte lydudgang på fjernsynet til (optical(HDMI ARC), men kan ikke se SPDIF nogle steder?

Sorry er virkelig på bar bund, og aner ikke så meget op højtaler, forbindelser osv, så der er nok noget simpelt jeg har overset?

Tak