Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af MacPhil
#187612
Hej gutter,

Jeg har prøvet at kigge i ældre tråde efter kyndig råd og vejledning til en budgetvenlig soundbar med god ydeevne. Dog uden så meget held, eftersom de fleste jeg har stødt på, har været af dyrere karakter.

Men jeg er på udkig efter en god soundbar til 2000 - 3000 kr. Den skal tilsluttes mit Philips 47PFL6007T/12 TV, men skal vigtigst af alt også kunne bruges til musik, eftersom jeg ikke har noget anlæg. Jeg kommer nok primært til at spille via iPhone eller AUX. Så bluetooth/wifi er et kæmpe plus.

På forhånd tak for hjælpen!
Af J.H.
#187613
MacPhil skrev:Hej gutter,

Jeg har prøvet at kigge i ældre tråde efter kyndig råd og vejledning til en budgetvenlig soundbar med god ydeevne. Dog uden så meget held, eftersom de fleste jeg har stødt på, har været af dyrere karakter.

Men jeg er på udkig efter en god soundbar til 2000 - 3000 kr. Den skal tilsluttes mit Philips 47PFL6007T/12 TV, men skal vigtigst af alt også kunne bruges til musik, eftersom jeg ikke har noget anlæg. Jeg kommer nok primært til at spille via iPhone eller AUX. Så bluetooth/wifi er et kæmpe plus.

På forhånd tak for hjælpen!
....og årsagen til at du ikke kan finde noget er at en sådan ikke eksisterer.
Du kan få en soundbar, men ikke en god soundbar, til det budget. Der findes i det hele taget meget få gode soundbars og de få der er koster.

Sørg for at finde en med HDMI, Arvani kunne være et bud.
Af jones31
#187619
MacPhil skrev:Hej gutter,

Jeg har prøvet at kigge i ældre tråde efter kyndig råd og vejledning til en budgetvenlig soundbar med god ydeevne. Dog uden så meget held, eftersom de fleste jeg har stødt på, har været af dyrere karakter.

Men jeg er på udkig efter en god soundbar til 2000 - 3000 kr. Den skal tilsluttes mit Philips 47PFL6007T/12 TV, men skal vigtigst af alt også kunne bruges til musik, eftersom jeg ikke har noget anlæg. Jeg kommer nok primært til at spille via iPhone eller AUX. Så bluetooth/wifi er et kæmpe plus.

På forhånd tak for hjælpen!
hwf350 fra samsung til 2499,- kunne være et bud eller LG nb3530 til 2999,- spiller bedst af de 2.
#187620
Sb200 fra jbl er ca i dit budget. En okay soundbar
Jeg ville dog hellere leve af pasta en måned mere også købe sb400(!) trådløs sub, indbygget Bluetooth og rigtig fed lyd, masser af tilslutningers mv