Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#344375
Billede
Apple TV 4K 2021 (2nd gen).
HDMI 2.1's eARC, lader Apple TV 4K boksen trække lyd ud af en kompatibel TV-skærm,
herunder tunere og HDMI-porte, for dernæst at sende lyden trådløst til Home-Pod. Apple
TV-boksen agerer en form for receiver. Dette understøttes kun på den nyeste boks.

En advarsel: eARC funktionaliteten på Apple TV 4K 2021 er efter sigende i udu i tvOS 16
beta 4. Det virker på beta 3. Tilsyneladende er de i gang med at ændre et eller andet i
eARC funktionaliteten (som stadig er beta-mærkat).

Aug. 2022. Vi afventer stadig beta 5 af tvOS 16. Måske den kommer i løbet af denne uge.
Af Rasmus Larsen.
Af Gobbe
#344410
Rasmus Larsen skrev: 10. aug 2022, 09:42 Senere på måneden drager vi mod Berlin og IFA. Som nævnt tidligere, så har B&O en præsentation af nyt og det er min fornemmelse, at det relaterer sig til TV-lyd.
Er der virkelig ikke flere rygter omkring B&O´s præsentation. Jeg håber på en ny stage eller lign. Mvh Morten
#344412
Gobbe skrev: 11. aug 2022, 12:57
Rasmus Larsen skrev: 10. aug 2022, 09:42 Senere på måneden drager vi mod Berlin og IFA. Som nævnt tidligere, så har B&O en præsentation af nyt og det er min fornemmelse, at det relaterer sig til TV-lyd.
Er der virkelig ikke flere rygter omkring B&O´s præsentation. Jeg håber på en ny stage eller lign. Mvh Morten
Pressen har fået en invitation, men den må ikke deles offentligt i denne omgang.

Jeg kan dog nævne, at overskriften er "Unveil a new vision for sound" og det fremgår, at der er tale om et produkt.
  • 1
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 326