Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55835
Umiddelbart er regionskoden ikke den samme i Kina, så det kunne nok godt give problemer.
Af slakke
#55843
ja ja det tænkte jeg jo nok :)

Takker for det hurtige svar
Af cmaconcept.com
#55860
Ja det kan du godt. Også selv om strømforsyningen angiver 115V only!. Det er en universal switchmode der sidder i alle revisionerne.

Jeg har en 3. revision 40GB der max. bruger 165W ved full load i spil. Den er spritny og ubrugt PS3 i sølvfarve fra Hong Kong, afvikler BD i samme region som USA, og DVD er region 3. Så hvis du er interesseret (B så sig til, tager jævnligt til Hong Kong :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#55861
Af ren nysgerrighed, hvad står en PS3 så til i Asien? :)

Jeg så senest PS3 i New York til en meget attraktiv pris, men da jeg allerede har en "dansk model", valgte jeg ikke at tage den med hjem.
Af CPH2100
#55885
En PS3 koster $400 hos Sony i New York, eller godt 2200 kroner. Det er en fornuftig pris med tanke på, at spillene ikke er kodede. Altså kan du købe spil ($60) og tage med hjem uden problemer. Derudover har du bluray film til halv pris og en del fåes i samme regionskodning som vi - altså "B".

Personligt er jeg dog mere til at købe herhjemme, da du også skal have adapter mv. Endeligt er der garantien..
Af cmaconcept.com
#55892
Jeg betalte 439USD ca. sidst. Man bruger overhoved ingen adaptor! :p det er et rent 230v fra en pc'er man anvender, det er en 115/230V switchmode der sidder i. Hvorfor skal folk klogeåge på noget de ikke har en klap forstand på? ;;)
Af CPH2100
#55893
Hmm måske for at få folk som dig ud af busken med et par geniale indlæg :D

Anyway - $400 + 8.25 % moms = $433,- Så er vi der vist snart....Det var ikke for at spille klogeåge...sorry
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55896
Nok så vigtigt: De 433$ inkluderede de spil, controllere, fjernbetjening eller andet guf? Du kan jo få en PS3 herhjemme til godt 2700 kr. hvis man ikke vil have andet tilbehør end en controller med til den - og det med 2 års garanti vs. 0 års garanti ved køb i USA.
Af cmaconcept.com
#55909
Nemlig admin,

Det kan være svært at læse og forstå :) Og det eneste jeg brokkede mig over var den forkerte oplysning om at man skal bruge en adaptor. Det skal man ikke kære venner.