Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Blaster_N
#346704



Jeg har opdaget at det her er sket på det sidste. Det fremkommer kun når jeg starter konsollen efter at have været slukket i mange timer. Det kommer i starten af en spil session og optræder kun i få sekunder for derefter af forsvinde resten af tiden. Jeg har lige prøvet med nyt. HDMI kabel men virkede ikke til at løse det.
Af bulk
#346740
hvad er det jeg ikke får øje på ? har prøvet at sætte afspille hastigheden ned til 0.25

hvad er det vi kigger efter ?
Af Blaster_N
#346743
Billede

Et billede der illustrerer problemet. Har efterfølgende prøvet at koble konsollen til et andet fjernsyn og der kommer fejlen ikke. Nogen der har et bud på hvad der kunne være galt
Af Beckham
#346746
bulk skrev: 4. nov 2022, 19:14 hvad er det jeg ikke får øje på ? har prøvet at sætte afspille hastigheden ned til 0.25

hvad er det vi kigger efter ?
Hehe..glad for jeg ikke er den eneste som ikke kunne spotte det :D
Brugeravatar
Af bbplayer
#346752
Blaster_N skrev: 5. nov 2022, 09:41 Et billede der illustrerer problemet. Har efterfølgende prøvet at koble konsollen til et andet fjernsyn og der kommer fejlen ikke. Nogen der har et bud på hvad der kunne være galt
Synes fejlen er nævnt før herinde men hvis den forsvinder efter kort tid, så prøv dog at nulstil tv selvom du måske har brugt lidt på at indstille det. har du kalibrering , så gem lidt indstillinger på den del :)
Af HrJensen1
#346753
bbplayer skrev: 5. nov 2022, 19:58
Blaster_N skrev: 5. nov 2022, 09:41 Et billede der illustrerer problemet. Har efterfølgende prøvet at koble konsollen til et andet fjernsyn og der kommer fejlen ikke. Nogen der har et bud på hvad der kunne være galt
Synes fejlen er nævnt før herinde men hvis den forsvinder efter kort tid, så prøv dog at nulstil tv selvom du måske har brugt lidt på at indstille det. har du kalibrering , så gem lidt indstillinger på den del :)
Det er ikke blot en indstilling, men en elektrisk fejl på panelet, som skal udskiftes. Så meget dyrt - desværre
Af Supergris
#346754
Jeg kan heller ikke se nogen fejl, når jeg ser videoen!
Hvornår skulle fejlen opstå i videoen - er det det mikroskopiske "blink", der indtræffer omkring 2 s inde i videoen?