Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Don Johnson
#320683
Min søn har altid spillet på playstation og vi er vant til at købe spil på den nemme måde via PS store , vi abonnerer samtidig på Playstation+.

Nu overvejer vi at skifte til Xbox men hvordan foregår købet af spil på den platform. Har læst mig frem til "Xbox Game Pass", er det hvad der svarer til PS store? Og hvad bruger man "Xbox Live Gold" til? Er det deres Playstation+ abonnement?
Af Renoldo
#320685
Hey
Du kan købe spil i Xbox Store.
Xbox Live Gold mener jeg svarer til Playstation+, uden at jeg er helt med på hvad Playstation+ indeholder.
Xbox Game Pass giver dig adgang til 99 spil, som du kan spille så længe de er i Game Pass katalogget. Der kommer løbende nye til, men der ryger også nogen ud.
Af Renoldo
#320747
Det var så lidt.

Kan lige tilføje at Xbox Live Gold giver dig rabat på nogen spil, og 4 spil gratis hver måned. 2 Xbox one spil og 2 Xbox360 spil, men det er jo ikke de nyeste spil, og heller ikke de største spil.

Med et Xbox Game Pass Ultimate, har du ud over Game Pass til Xbox, også Game Pass til PC, og Game Pass Ultimate giver vist også adgang til eaplay fra 10 november.