Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
#302978
Kigger lidt på sådan en hvad er et godt tilbud på den og ser der er de bundles eller hvad det hedder med spil eller er det bedre bare og købe den uden spil og så selv købe dem man synes ser spændende ud?
Jeg skulle os gerne få mit lg oled tv idag hvordan er bluray delen i xbox one x kunne læse der skulle have været nogle opdatering som skulle have forbedret den hvordan er den idag?
På forhånd tak for hjælpen :)
#302981
One X synes ikke at være billigere lige nu. Så helt uden spil, er nok den dyreste variant du kan finde, bundle synes altid at være lidt billigere og på rabat. Prøv pricerunner på det punkt.

De gange jeg har brugt UHD Blu-ray synes jeg det virkede fint, ingen støj og rimelig fint som det skal være, ikke noget at klage over, dog heller ikke nogen stor lyd opsætning eller modernet Atmos anlæg osv. Så svært at sige om alt virker.
Af purtsak
#302985
hvad ligger de ca på når de er billig ?
har kigget lidt på det sidste på pricerunner var til powers åbningsfest der vidste jeg ikke at man kunne få en xbox one x til 1000kr ved elgiganten eller var jeg sgu os smuttet derforbi ?
#302990
Du kan ikke bruge åbningstilbud til andet, end hvis du selv møder op, det er jo ikke postordre, så dårligt grundlag til at sammenligne priser på.

Du må forholde dig til kampagner og almindelig tilbud hvis du ikke selv vælger at køre til den modsatte del af Danmark for at få det til prisen, og gør du ikke, så er de åbningstilbud jo ligemeget.

Jeg fik min til 2399,- i en periode hvor den var billigst mener jeg men ikke set imod åbningstilbud, som jeg ikke tager som normalt.
Af purtsak
#302997
Brugte nu heller ikke åbningstilbudet til at samligne med kunne bare konstatere det var trals jeg ikke opdagede tilbudet og købte en nu hvor det ikke lå langt fra power ??
#303000
purtsak skrev:hvad ligger de ca på når de er billig ?
har kigget lidt på det sidste på pricerunner var til powers åbningsfest der vidste jeg ikke at man kunne få en xbox one x til 1000kr ved elgiganten eller var jeg sgu os smuttet derforbi ?
Det har nok været en Xbox One S til 999 kr.

En Xbox One X har mig bekendt aldrig været nede i den pris - åbningstilbud eller ej.

Elgiganten havde på et tidspunkt forskellige Xbox One X bundles på tilbud til 1.999 kr. Det var primært en hvid specialudgave med Fallout 76 hvis man skulle have den online. Andre bundles i sort med f.eks. Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 skulle man i butikken efter - og de var hurtigt væk.

Xbox One S har ofte været på tilbud til 1.499 og 1.299 og det skulle undre mig meget, om det ikke sker igen til Black Friday om godt to måneder.

Det være sagt, så er hverken Xbox One S eller Xbox One X ideelle Blu-ray-afspillere. Fint nok hvis man vil have en spillekonsol som giver mulighed for at man kan afspille en 4K Blu-ray i ny og næ, men jeg ville ikke bruge den som primær afspiller, hvis jeg ofte brugte fysiske medier - og slet ikke købe den alene for det formål. Den støjer og en joypad er ikke den ideelle måde at styre den på hvad angår afspilning af film. Støjen har ikke en voldsomt generende karakter, men den er der. Og hvad controlleren angår bør man nok lægge et par hundrede kroner oveni til en Media Remote - hvis man ikke i forvejen har en Universal Remote.
Af purtsak
#303006
Det var xbox one x fallout 999kr 20stk det var nok for at kapre nogle af powers kunder på åbningsdagen

Hvad med alt det gold member osv har været inde og læse lidt om det er det noget værd?
#303008
purtsak skrev:Det var xbox one x fallout 999kr 20stk det var nok for at kapre nogle af powers kunder på åbningsdagen.
OK, det kan jeg så godt se, nu jeg googler lidt. Det er en ret vild pris som man ikke skal forvente at kunne få den til (igen).

Jeg har selv en Xbox One S og havde da overvejet en X da den var på tilbud til 1.999 kr. (online), men jeg har valgt at vente til tidligst slutningen af 2020, hvor den næste model kommer på markedet.

Hvad angår film på fysiske medier har jeg en Sony UBP-X800 som jeg vel og mærke købte *efter* jeg havde købt min Xbox One S - dvs. jeg blev hurtigt træt af at bruge en Xbox til film.