Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#303464
Rasmus Larsen skrev:Hvis det ikke er dem fra PlayStation og Xbox, så skal controllerne vist være "MFI" ("made for iOS") godkendt af Apple for at virke på Apple TV. Steelseries Nimbus er et eksempel.
Så en 3. parts PS4 controller vil ikke virke?

Der er nogle stykker, men de er ikke nødvendigvis billigere.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#303484
Apropos snakken om lagerplads fra forrige side. Jeg har installeret endnu flere Arcade-spil på Apple TV. Jeg har ikke talt dem, men jeg lagde lige mærke til, at Apple TV har slettet alle screensavere undtagen to. Så noget kunne godt tyde på, at lagerpladsen på 64GB er begyndt at blive presset.
#303488
Rasmus Larsen skrev:Super Impossible Road, anbefalet af Torben, er præcis hvad navnet antyder =) Men fedt spil. Også fedt, at man kan spille 4 i multiplayer på Apple TV.
Ungerne fandt hurtigt ud af slå mine rekorder i spillet, da jeg regelret kørte på banen hele vejen. De hoppede blot uden for og smuttede så ind på sporet igen lige før spillet resatte din position. Det er lidt ligesom folk på Hillerødmotorvejens forlængelse...
#303506
Den spottede jeg ikke. Jeg var så stolt, da jeg nåede ned på 25 sekunder på en af banerne, og så kom sønnen kort tid efter og viste mig, at han var nede på 12 sekunder... Godt jeg stadig kan banke ham i Counter Strike.
Af kamikazedk
#303533
Torben Rasmussen skrev:Den spottede jeg ikke. Jeg var så stolt, da jeg nåede ned på 25 sekunder på en af banerne, og så kom sønnen kort tid efter og viste mig, at han var nede på 12 sekunder... Godt jeg stadig kan banke ham i Counter Strike.
Rasmus Larsen skrev:Jeg var stolt, da jeg gennemførte en af banerne.

Jeg prøvede kort efter at spille online mod en anden. Jeg gav op undervejs.
Haha, I lyder som en pensionistklub der prøver at game for første gang ;)
Af Zotac
#303937
lunddal skrev:
Rasmus Larsen skrev:Hvis det ikke er dem fra PlayStation og Xbox, så skal controllerne vist være "MFI" ("made for iOS") godkendt af Apple for at virke på Apple TV. Steelseries Nimbus er et eksempel.
Så en 3. parts PS4 controller vil ikke virke?

Der er nogle stykker, men de er ikke nødvendigvis billigere.
Gioteck VX4 wireless controller virker fint med Apple Arcade. Jeg købte den som demo / returvare til 248 kr hos proshop.

Interessant nok identificere Apple tv VX4 controlleren som ' Sony dualchock ' :D

Link til Gioteck : https://www.gioteck.com/
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#303977
Der er 3 danskudviklede spil i Arcade. 2 af dem har modtaget støtte fra den danske støttepulje til spil.

Jeg havde ikke selv nået at prøve Mutazione. Det er et fint spil med god stemning, men jeg savner dog stemmelagte karakterer. Det synes jeg personligt trækker lidt ned.

3 danskudviklede spil i Apple Arcade når "stort internationalt publikum"