Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335188
rapsac skrev: 30. sep 2021, 14:16 du kan godt nyde dolby vision på dit cx- du skal bare deaktivere 120hz
Ja, det fandt jeg ud af, men var faktisk ikke klar over det. Lader det bare være som det er nu. HDR er bestemt ikke dårligt og kan godt lide 120Hz for de spil der understøtter det.
#336114
Rasmus Larsen skrev: 28. okt 2021, 07:13 Er du kommet til vejs ende i Ori endnu? Jeg har stadig svært ved at få armene ned over det. Det var dog en fejl, at vores ældste pige kiggede med i kampscenerne med Kwolok og Shriek. De gav nogle dage med mareridt O-O
Nej, jeg er ikke igennem endnu. Efter en alt for lang pause (konen syntes åbenbart vores carport skulle bygges færdig inden vinteren :D ), har jeg lige haft et par dage hvor jeg har fået gamet en del.
Har lige haft en kamp mod Kwolok hvorefter han forsvandt/døde og jeg modtog min tredje lygtemand, mangler stadigvæk en endnu ::l . Der er også en masse sidemissioner jeg mangler, så kommer ikke til at slippe det lige foreløbigt. Det et spil der holder længe og det er aldrig kedeligt... ved ikke hvor meget jeg mangler endnu for at gennemføre det? Tænker du er igennem hvis du har kæmpet mod Shriek?
Brugeravatar
Af TBC
#336504
YouTube overaktive algoritmer har skidt i nælderne: Aktuelt er Digital Foundries YouTube konto blevet lukket - Når man tilgår linkt fra deres videoer mødes man nu med teksten: "Denne video er ikke længere tilgængelig, fordi den YouTube-konto, som videoen er forbundet til, er blevet lukket"

Man må da håbe for dem at videoerne fortsat findes når de bliver åbnet igen.

De seneste 3 videoer har været analyser af Forza Horison 5 - om det er de videoer der har indeholdt materiale der pludselig har kunnet give automatiske strikes eller om det er nogle af deres game videoer aner jeg naturligvis ikke, men damn YouTube.

YouTube's egne kriterier omtaler fair use klausuler der dækker kommentarer, anmeldelser, forskning, undervisning eller nyhedsformidling som alt sammen betragtes som fair use. Men det kan YouTube's automatiske algoritmer naturligvis ikke automatisk finde ud af, hvilket så lader til at være gået ud over Digital Foundry denne gang (tidligere har HDTV test også haft udfordringer)

Man kan naturligvis stadig tilgå deres materiale fra adressen https://www.eurogamer.net/ inkl deres analysevideoer i lavere kvalitet end på YouTube, indtil deres YouTube kanal kommer op igen.
Af Pmalm
#336766
Ser ud til at Xbox series x halo edition var på lager her til formiddag hos microsoft selv. Det lykkedes dog ikke at bestille en. Siden fejlede konstant..! Nogen som har været heldige at kunne komme igennem ?
#337042
Der er tilbud på Xbox-spil hos flere forhandlere i forbindelse med Black Friday. Se listen: https://www.flatpanels.dk/blackfriday2021.php

Xbox Store kører også med Xbox Game Pass i 1 måned til 10 kroner. Fin måde at prøve tjenesten på selvom man tidligere kunne få 3 måneder til 10 kroner.

Vi har ikke spottet tilbud på Xbox Series X, men Series S sælges pt. til 1997 kroner.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 42