Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#333687
Ud over at State of Decay skulle blive produceret i Unreal 5 (see forrige side), tyder det også på at multiplatformspillet Outer Worlds 2 kommer med Unreal 5 features


Annoncecementtraileren, som jeg i øvrigt synes er super fed selvironisk, lugter alt andet lige også langt væk af brugen af UE5 teknikker og har i stor grad UE5's udseende og fingeraftryk - så må vi se hvor meget der nedskaleres fra en annocuencementtrailer i forhold til det endelige produkt:


Obsidian arbejder i øvrigt også på Avowed, som også meget vel kunne vise sig at have UE5 features, selv om det i højere grad må stå hen i det uvisse og trailerdesignet gør det sværere at se. Der er dog også elementer i traileren der ligner UE5's fingeraftryk, selv om det er sværere at spotte med dens ret mørke design
#334536
Jeg har pønset på at opgradere min stationære i noget tid nu, men alene et nyt grafikkort koster gerne 1,5-2 af den dyreste Xbox…

Er der nogle herinde, som har valgt en Xbox i stedet en opgradering af deres pc?

Det er selvfølgelig også et spørgsmål om spil, men eneste spil, hvor min pc hoster og hakker er pt. Flight Sinulator. Andre spil håndterer den stadig nogenlunde - mest pga spiltyperne.

Tilføjelse: havde selvfølgelig lige glemt, at mit joystick ikke virker på Xbox. Streg i regningen, men ikke altafgørende.
#334538
steadi skrev: 9. sep 2021, 13:08 Er der nogle herinde, som har valgt en Xbox i stedet en opgradering af deres pc?
Nu gjorde jeg det nok ikke lige med X1X , jeg tror det skete med PS4 og så på mens grafik kort blev opkøbt til mining i flere år, og gjorde det hele meget dyrere.

Senest har jeg glædet mig over gamepass ultimate løsningen til Xbox, og den vil jeg nok fortsætte med, er ikke overbevist om jeg vinder på ps5 selvom det ser lovende ud, så udnytter jeg ikke dette alligevel og spiller en brøkdel af det jeg gjorde siden ps3 tiden.
#334699
En spilanbefaling: The Artful Escape er herligt, hvis man er til noget anderledes. Det er historiedrevet og underbygget af musik.

Dog ærgerligt at de ikke gør brug af HDR-format idet farvepaletten og kontrasten i dette spil ville gøre sig perfekt til OLED TVs evner udi HDR.

Spillet ligger på Xbox Game Pass.
Vedhæftede filer
the-artful-escape-review-1.jpg
the-artful-escape-review-1.jpg (668.66 KiB) Vist 3118 gange
Brugeravatar
Af TBC
#334955
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2021, 06:21 Er der nogen af jer, som har prøvet Psychonauts 2?

Folkene fra Double Fine / LucasArts har jo lavet nogle fantastiske spil gennem tiden med bl.a. Monkey Island og Grim Fandango. Det første Psychonauts var ikke helt oppe at ringe, men 2'eren ser poleret ud.
Ikke endnu, men det er et af de spil jeg har på listen over mulige kandidater der kunne være værd at spille. Der er bare så mange for tiden at man umuligt kan nå dem alle.

Spillet er generelt anmelderrost og har f.eks. fået scoren 90 hos GameSpot og selv PC gamer der ofte kan være ret karrige med karaktererne har givet det 89, hvilken er samme score som de har givet f.eks. Deathloop. Så helt tosset må det jo ikke være ;-)
#334958
Er selv halvvejs med 1’eren på PS5, er godt underholdt indtil videre. Så jeg ser frem til 2’eren på et tidspunkt 😀
Så mange spil og alt for lidt tid.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 42